Simkin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) huff, enda mer css problemer men til saken. hvis jeg starter et map alene, så er updaterate på 100, spiller jeg på en server, eller mot boter(!) så går cl_updaterate automatisk til 60, og selv om jeg skriver inn cl_updaterate til 100, så vil den ikke! står på 60.. i configen står den på 100 ser jeg nå hva er feil? er snakk om cs source Endret 13. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 sv_minrate 20000 sv_maxrate 25000 sv_mincmdrate 70 sv_maxcmdrate 101 sv_minupdaterate 70 sv_maxupdaterate 101 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du må opprette en egen configfil til alle kommandoer du vil skal holde seg. Lag feks userconfig.cfg legg til kommandoene og lagre. Derretter legger du til denne kommandoen i den vanlige configen. exec userconfig.cfg Da henter den instillingene du har valgt der.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 men dette skjedde bare plutselig.. og hvorfor endrer dette seg kun ved spilling på internett og mot boter? sv_minupdaterate 70sv_maxupdaterate 101 dette har jeg prøvd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du må opprette en egen configfil til alle kommandoer du vil skal holde seg.Lag feks userconfig.cfg legg til kommandoene og lagre. Derretter legger du til denne kommandoen i den vanlige configen. exec userconfig.cfg Da henter den instillingene du har valgt der.. Joda, dette veit Ueland nok.. Takk uansett. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 prøvde nå PC-en til brodern. og han får også kun satt updaterate til maks 60 har valve drevet med noe oppdatering her? jeg får heller ikke aktivert Crossfire i Half Life 2! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Du må opprette en egen configfil til alle kommandoer du vil skal holde seg.Lag feks userconfig.cfg legg til kommandoene og lagre. Derretter legger du til denne kommandoen i den vanlige configen. exec userconfig.cfg Da henter den instillingene du har valgt der.. når jeg skriver inn den exec kommandoen i den opprinnelige configen, vil den ikke lagre seg? går jeg ut og inn, så er kommandoen borte igjen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 sv_minrate 20000sv_maxrate 25000 sv_mincmdrate 70 sv_maxcmdrate 101 sv_minupdaterate 70 sv_maxupdaterate 101 Altså, updaterate er klientkommandoer, og det du skriver nå er serverkommandoer. Til trådstarter; lag en autoexec.cfg, og skriv cl_updaterate "100" echo autoexec.cfg loaded Deretter skriver du dette nederst i config.cfg: exec autoexec.cfg Lykke til! :-) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Deretter skriver du dette nederst i config.cfg: skriver inn dette, starter cs, ingen endring. så ser jeg i config.cfg, og der er det jeg nettopp skrev inn, borte.. hva er galt? hvorfor blir "exec autoexec.cfg" borte igjen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 høyreklikk på fila sett den som skrivebeskyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå