abitpower Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei! Pleier å bruke torrent til og laste ned div. demoer av spill, men etter jeg fikk min nye bærbare Dell-pc (Dell Inspiron 1720) fungerer ikke noen torrent-programmer. Har letet masse på div forum, og alle mener det er noe med protene. Tingen er at programmene fryser. De bare klikker helt. De starter, men når jeg legger inn en torrent link fryser de. Håper noen har et svar på problemet mitt Endret 14. november 2007 av abitpower Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Utorrent fungerte fint for meg i Vista, kan det ikke være noe annet enn alle torrent programmene som har feilen? Vanskelig å si utifra det du skriver her hva som kan være feil. Lenke til kommentar
abitpower Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Har ikke hatt de helt store problemene på den andre maskinen med vista jeg heller, men den er ikke oppdatert på lange stunder. Tengte kansje at det var en oppdatering som ikke likte P2P/torrent programmer. Vurderer sterkt å reinstallere OS. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er ingen grunn til å gå bananas og formatere her nå.. har du prøvd å googlet problemet? Lenke til kommentar
abitpower Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Hehe Jepp, har googlet i flere uker nå, og det ser ut til at det er bare meg som har dette problemet. Fryktelig irriterende, da jeg skal laste ned NFS Pro Street demoen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Går det ikke an å laste den på noen annen måte enn torrent? Lenke til kommentar
abitpower Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Joda, men det er meget begrenset båndbredde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå