Ol'H Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Da kom det en ny tråd ja. Skal da erstatte min old trusty trinitron med en flatskjerm, kommer nok noen tårer når go'tvn havner på dynga. Men anyway, PC-en skal hovedsaklig brukes opp mot en MCPC (media center pc) som skal bygges så snart tv er i hus. Men også mye DVD og HD-DVD, har en Denon spiller med HDMI utgang (veldig nytte i den på trini). Samt en hd spiller som også skal i hus når Tv kommer. Prisklasse er 6000-16000. Men mest for pengene er viktigst, siden jeg regner med at denne blir nok byttet ut etterhvert. Tv-titting blir det lite av, fotball ses heller ikke hjemme. Lyd er ikke en faktor siden lyden skal gå gjennom anlegget. Trenger minimum 2xhdmi innganger. Ellers er jeg ganske fleksibel når det kommer til merker, å LCD kontra plasma. Akkurat det med HD-ready og Full-HD, vel her vet nok dere mer enn meg. Å igjen, denne tv'n skal nok ikke vare i flere tiår. Men som sagt så skal det nok kjøres signaler i HD på den så snart alt er i hus. Størrelse, vel står i topic. Sitter omtrent 3m fra skjermen om det er av interesse. Edit: Fant ut at summen ble for lav, 16000 blir max. Endret 13. november 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 samsung m8 40" - 3hdmi og full hd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå