Keiseren av Grønland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProduct...OME_MORE-544282 Linken forklarer det meste. Dette med å se seg ut utgivelsesdatoer på butikksider som er jo en trend som ofte har truffet spikeren på hodet og andre ganger ikke. Dette tror jeg kan ha med at store butikkjeder som dette har direkte kontakt med trykkeriet framfor utvikleren av businessmessige årsaker. Skrev en artikkel på sida mi så gidder ikke bable for mye om det her.Foreløpig er det et rykte men jeg tror at det stemmer. Endret 12. november 2007 av Ramius Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Release date: 21-3-2008 For de late Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Linken forklarer det meste. Dette med å se seg ut utgivelsesdatoer på butikksider som er jo en trend som ofte har truffet spikeren på hodet og andre ganger ikke. Dette tror jeg kan ha med at store butikkjeder som dette har direkte kontakt med trykkeriet framfor utvikleren av businessmessige årsaker. Tror strengt tatt de har kontakt med de som publiserer spillet, ikke selve trykkeriet Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke stol på butikksider. Skal garantere at det ikke kommer ut før tidligst til sommeren. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Som sagt, det er veldig mange som har peilet ut riktige utgivelsesdatoer på amazone for eksempel. Det er greit at du ikke stoler på det men dette har gått den rette veien før så det er absolutt mulig at de kan ha rett. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skulle ikke spillet etter planen komme ut i desember 2007. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 I Japan så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå