Viking1983 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg bestilte akkurat Logitech Z-680 og i slengen kjøpte jeg Audigy 2 lydkort. Men når jeg skulle koble dette sammen så jeg at digitalkabelen som fulgte med høytalerne ikke passa i Audigy 2 kortet(utgangene er forskjellige). Noen som har opplevd det samme? Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en kabel som passer? 8) Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 A2 har ikke digital men en annen, da må du kjøpe et lydkort sin støtter S/PDIF eller Coax. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 audigy2 har digital s/pdif jo, bare i form av en mini jack, du må bare kjøpe en minijack-> rca overgang. (Dette er hvis z-680 har coax da.. hvis den bare har optisk så sliter du) Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 I følge spesifikasjonene har audigy2 spidf ut... kjenner to stykker som har samme problemet, så du er nok ikke alene Lenke til kommentar
Raz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har et "gammelt" dtt2500 cambridge anlegg og ett nytt Audigy Platinum EX. Kunne ikke koble lydkortet til det gamle anlegget med de kablene som fulgte med der (digitalt altså). Kjøpte derfor en overgang på websjappa til creative. Gikk rimelig kjapt (1 uke) og kostet vel ca 150 kroner. Du kan se om du finner noe der? http://no.europe.creative.com/estore/ Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har ikke Audigy optisk ut? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 )ror det bare er på ex og platinum siden da har boksen den utgangen, har den på boksen på audiogy1playtinum. Men skulle ikke forundre meg om de had den som en minijack så du kunne kjøpe en overganskabel, sjekk i manualen der står allt du trenger å vite (er ikke mye å be om er tynnere enn en flis :-? ) Lenke til kommentar
striky Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 audigy2 har digital s/pdif jo, bare i form av en mini jack, du må bare kjøpe en minijack-> rca overgang. (Dette er hvis z-680 har coax da.. hvis den bare har optisk så sliter du) Ikke noe problem å få kjøpt spdif-minijack til optisk. Jeg har selv kjøpt en slik kabel på Elkjøp Lenke til kommentar
striky Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 audigy2 har digital s/pdif jo, bare i form av en mini jack, du må bare kjøpe en minijack-> rca overgang. (Dette er hvis z-680 har coax da.. hvis den bare har optisk så sliter du) Ikke noe problem å få kjøpt spdif-minijack til optisk. Jeg har selv kjøpt en slik kabel på Elkjøp Lenke til kommentar
striky Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sorry for trippelpost, ikke min skyld. Forumet er litt buggy/tregt i dag Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 det er vel kun platinium med den rack`en som har firkanta digital utgang finnes sikkert noen konvertere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå