Gå til innhold

Digitalkabelen som følger med Z-680 passer ikke i Audigy 2!

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte akkurat Logitech Z-680 og i slengen kjøpte jeg Audigy 2 lydkort. Men når jeg skulle koble dette sammen så jeg at digitalkabelen som fulgte med høytalerne ikke passa i Audigy 2 kortet(utgangene er forskjellige). Noen som har opplevd det samme?

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe en kabel som passer? 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

)ror det bare er på ex og platinum siden da har boksen den utgangen, har den på boksen på audiogy1playtinum.

Men skulle ikke forundre meg om de had den som en minijack så du kunne kjøpe en overganskabel, sjekk i manualen der står allt du trenger å vite (er ikke mye å be om er tynnere enn en flis :-? )

Lenke til kommentar
audigy2 har digital s/pdif jo, bare i form av en mini jack, du må bare kjøpe en minijack-> rca overgang. (Dette er hvis z-680 har coax da.. hvis den bare har optisk så sliter du)

Ikke noe problem å få kjøpt spdif-minijack til optisk. Jeg har selv kjøpt en slik kabel på :evil: Elkjøp :evil:

Lenke til kommentar
audigy2 har digital s/pdif jo, bare i form av en mini jack, du må bare kjøpe en minijack-> rca overgang. (Dette er hvis z-680 har coax da.. hvis den bare har optisk så sliter du)

Ikke noe problem å få kjøpt spdif-minijack til optisk. Jeg har selv kjøpt en slik kabel på :evil: Elkjøp :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...