Gå til innhold

1 ulest epostmelding


Naits

Anbefalte innlegg

En ulest e-postmelding.

Denne beskjeden får jeg når jeg skal velge bruker i oppstartsmenyen i win xp pro norsk.

Jeg har prøvd lenge nå å få vekk denne "plagsomme" bugen, men det går bare ikke.... Jeg har ingen uleste e-postmeldinger på maskina. Er 100% sikker på det.

Noen som har vært borti noe lignende? Hva gjorde du/dere for å fjerne denne "plagsomme" bugen?

 

På forhånd tusen takk for hjelpen

 

Vennlig Hilsen,

 

Stian aka Naits, or the other way around

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne funksjonen ligger i MSN Messenger. Og så vidt jeg veit, er det mange som har prøvd å kvitte seg med det "irriterende programmet (selv er jeg storforbruker).

 

På MSN logger du på med mail og passordet til mailen. Du har antakeligvis merket av "Husk passordet på denne maskinen". Da logger du automatisk på når Win starter opp.

 

Selv kjører jeg ikke XP, så jeg kan ikke svare på åssen du får fjerna messenger.

Lenke til kommentar

Quote:


sosohal skrev (2002-01-05 20:22):

Ja, det er spesielt ille å lukte paprika.


Nå synes jeg du kan pakke deg bort fra dette forumet snartest mulig. :smile:

Innleggene dine er nokså upassende.


 

civili er bannet fra forumet. Det er synd ikke alle kan oppføre seg på et slikt forum. Jeg vil be flest mulig være raske med å melde i fra om spam og usakligheter til moderatorene.

Det hadde kanskje vært greit med en liste over hvem som er moderatorer? Skal se på saken så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Quote:


amund skrev (2002-01-05 23:12):

Det hadde kanskje vært greit med en liste over hvem som er moderatorer? Skal se på saken så fort som mulig.


 

Svarer på mitt eget innlegg jeg da, siden jeg nå har mekka en slik "vis moderatorer"-funskjon - til frames-varianten av forumet vel og merke.

 

For de som ikke kan fordra frames-varinten kan de gå direkte til http://forum.hardware.no/frames/view_moderators.php

 

Frames-fantaster kan finne de aktuelle moderatorene for hver kategori ved å klikke på linken "mod's" fra venstremenyen i frames-forumet. Da vises de moderatorene som har tilgang til den aktuelle kategorien.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Pappa skal hjelpe til med å fjerne MSM han:D

 

Det er egentlig ganske enkelt og fjollete av Microsoft. Alle vet at i de gamle versjonen av windows, så har vi brukt den gode gamle "legg til fjerne programmer" saken for å ta vekk saker og ting som er implantert i windows.

 

Nå har gutta tatt det et steg videre, vi skal ikke få fjerne alt :smile:

 

Så da har de smarte gutta tatt steget og fikset dette. Det er vel like enkelt som det er genialt.

 

Fremgansmåten er som følgende.

 

1. Trykk på start - Kjør.

2. Skriv: c:windowsinfsysoc.inf

3. Da ser dere noe aka dette:

 

[Version]

Signature = "$Windows NT$"

DriverVer=07/01/2001,5.1.2600.0

 

[Components]

NtComponents=ntoc.dll,NtOcSetupProc,,4

WBEM=ocgen.dll,OcEntry,wbemoc.inf,hide,7

Display=desk.cpl,DisplayOcSetupProc,,7

Fax=fxsocm.dll,FaxOcmSetupProc,fxsocm.inf,,7

NetOC=netoc.dll,NetOcSetupProc,netoc.inf,,7

iis=iis.dll,OcEntry,iis.inf,,7

com=comsetup.dll,OcEntry,comnt5.inf,hide,7

dtc=msdtcstp.dll,OcEntry,dtcnt5.inf,hide,7

IndexSrv_System = setupqry.dll,IndexSrv,setupqry.inf,,7

TerminalServer=TsOc.dll, HydraOc, TsOc.inf,hide,2

msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6

ims=imsinsnt.dll,OcEntry,ims.inf,,7

fp_extensions=fp40ext.dll,FrontPage4Extensions,fp40ext.inf,,7

AutoUpdate=ocgen.dll,OcEntry,au.inf,hide,7

msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7

RootAutoUpdate=ocgen.dll,OcEntry,rootau.inf,,7

IEAccess=ocgen.dll,OcEntry,ieaccess.inf,,7

 

Ser dere msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7? Der det står HIDE, det stryker dere ut, kun HIDE. enkelt å greit, så lagrer dere. går inn på legg til fjerne programmer. Så Add/remove windows components. Der kan dere nå fjerne msm.

 

Kjekt ikke sant? :razz:

 

en annen kjekk liten ting. En "hurtigtast" For å komme veldig fort inn på SYSTEM, trykk windows knappen og Pause/Break knappen samtidig :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...