Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal en god spesiel date skal være?

Anbefalte innlegg

Har en ex som jeg skal be ut på date (igjen), vi er gode venner og har vell hatt litt spesielt forhold gjennom tidene.

Kino er kjedlig og oppbrukt, så det er utelukket. Jeg bor i Molde hvis det hjelper

Da var det date'en.. Jeg gidder ikke å gå på kino som sagt. Det er for fjortiser syns jeg.

Jeg trenger en tips til hvordan gjøre kvelden en kveld hun husker lenge!

Middag på en restaurant burde vare grei deal, men trenger noen flere ting som gjør det spesielt.

Noen som kan tillby med noen gode tips om hvordan gjøre kvelden spesiel?

Skal jeg gi en rose eller noe, så må jeg gi den på en spesiel måte savvy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kanskje heller tatt en koselig middag hjemme, dersom det er mulig. Det er mye bedre å lage maten sammen (dere kan snakke mye og tulle mens dere lager maten). Også så romantisk da! :) Snakker av egen erfaring at hjemmelagd er mye bedre enn å ta henne med på restaurant, og siden dere kjenner hverandre fra før så er det vel ikke sååå merkelig å ta henne med hjem? (dersom dere får være alene selvsagt)

Etter middag kan man gjøre som mangt, lei en film, lav musikk og konversering,gå en tur. Hmm...tja har ingen andre forslag akkurat nå :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage noe til henne selv ? Ta f.eks wok, det pleier alltid å være en slager! Da viser du at du er ett sunt menneske samt at det bare er dere to som er der. Rose er vel opp til hver enkelt om hva de liker, men det kan jo være litt kjipt for henne å måtte gå å drasse på en rose hele kvelden ?

Lenke til kommentar

Va bare et eksempel det med rosa... Veit rose er kjipt å drasse på hele kvelden:P

Snakka me henne i dag faktisk! Hun spurte på ka vi sku finne på i helga, lage mat eller noe kanskje?

Så da blir det sikkert dinner and a movie på oss da, men kan tenke meg at hun vil høre me resten av gjengen og spør om dei ska bli med...

Lenke til kommentar

Snakka me henne i dag faktisk! Check

Hun spurte på ka vi sku finne på i helga, lage mat eller noe kanskje? Check

Så da blir det sikkert dinner and a movie på oss da. Check

men kan tenke meg at hun vil høre me resten av gjengen og spør om dei ska bli med... Fail

Ikke få henne til å drasse med en hel gjeng med jenter. Dere kjenner vel hverandre såpass godt at dere kan ha en komfortabel stemning uten at andre er der ?

Lenke til kommentar

joda, kjenner hverandre ganske godt. Men er ikke sikker på om hun tør å være aleine med meg en kveld..

Kom på noe.. Det bynner swingkurs nå til helga, og vi har lenge snakket om at vi burde lært oss det. Skal spør om hun vil bli med en gang i helga :)

Lenke til kommentar
Har ingen forslag til date, men jeg ønsker gjerne forslag til hvordan man kan ta med seg kjæresten sin på date. Den er hard, men burde være mulig. Noen forslag?

Lag heller en ny tråd, mye mer oversiktelig ;) .

EDIT: Er autosammenslåingen fjernet? :ohmy:

EDIT2: :O var vist ikke en smiley. Fikset nå :) .

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Gjest The little girl

Hei ja det var smart det Platti sa med å lage middag selv alene og kose dere med maten med senket lys om musikk som dere liker. Kanskje etter maten dere kan ha en romantisk dans:P for morro skyld, eller finne opp deres egen swing dans:) Men noe jeg hadde syntes hadde vært rørende var å gi et spessial laget dikt eller brev ( og på brevet kan du spraye en svak duft av din parfyme :) ) og i tillegg gi en rose:)

Men jeg er også enig i det Mirann sa , det med Bowling, det kan også bli et godt minne, og kanskje etter bowlingen gå ut å spise?

Lenke til kommentar

Spørs om det må bli middag hjemme ja.. Jeg er ikke så verst på kjøkkenet, og det liker hun å sjå.

Det med dikt o.l. passer ikke helt for oss 2 :p

Kom foresten på et julegave triks.. Springe på flyplassen å få tak i en sånn toalettmappesak med fullt av minitoalett greier, og legge et smykke eller noe greier i bunnen av den, sammen med en lapp der det sto noe alla Jeg synest verdens peneste dame fortjener en gave (noe penere sakt da..)

Kossn julegave skal jeg gi henne da? I fjord fikk hun et GANSKE pent smykke og det va helt blink

Nå må jeg ha en ny lur gave... Men what?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...