Gå til innhold

mouseclick bot, honorhjelpen

Anbefalte innlegg

Det er sikkert mange som har hørt om dette, denne botten som clicker på musa for deg slik at man aldri går afk i bg.

De kan også joine automatisk for deg..

Jeg blir så frustrert over folk som bruker dette. Har 3 kompiser jeg spiller med som har begynt med dette,(inklusive min bror) og som grinder tusenvis av ufortjente honorpoints daglig mens de er på skolen eller gjør andre ting.

Dette ødelegger også for alle de andre som prøver å spille seriøst og vinne bg (spesielt av).

Prøvde å grinde litt av honor her om dager og ser at 20 stykker står afk i startomerådet under hele fighten.... :mad:

Report hjelper tydeligvis ikke heller..?

Er det noen måte man kan få folk banna for dette eller hvertfall for noen dager? eller er ikke dette noe blizzard bryr seg om

eller kan bry seg om?

Hva er vitsen med å spille et spill når man gjør alt man kan for å slippe å spille det :nei:

Er greit nok at man må spille endel for å få seg litt epics osv, og at når man har skole og andre ting så blir det vanskelig å komme seg oppover,

men hele vitsen med spillet blir liksom borte... Det mystiske, eventyrlige med spillet forsvinner og understrekingen av at dette bare er et uendelig jag av epics blir bare tykkere..

Slutt heller å spill når det blir så kjedelig at du skaffer deg et program til å spille for deg!?

hva mener dere.

Kakesjef.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, grunnen til at folk gjør detter ganske sikkert at det ikke er noen MMO som gir dem samme gleden i pvp, men downsiden er jo at man må farme som en galning for å få gear som gjør en konkurransedyktig. Jeg gir blanke f. i det egentlig, ettersom det er så mange med arenagear allerede(som også er bedre gear enn honorgear)

Lenke til kommentar

Syntes det er helt greit med bruk av disse botene, de brukes av spillere på begge sider og det har da ikke innvirkning på hvem som vinner eller taper. At de får tak i våpen og andre ting raskere og med mindre innsats syntes jeg er bare positivt.

Jeg har ikke prøvd å bruke slike programmer selv, det er ikke alle det passer for. Noen foretrekker å spille selv.

Lenke til kommentar

Det er ingen glede i BG når folk har gjort den 1000 ganger allerede, det skjønner jeg egentlig.

Og når eneste grunnen for å ta AV er mest honor points, står de like greit bare og venter.

Men det er kjipt for dem som faktisk gidder å spille, selvsagt. Jeg gjør det aldri.

Leste et annet sted at hele Alterac Valley skal forandres i en patch snart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er du klar over hva du sier nå, ingen pvp? PVP er jo det som faktisk er dritmorsomt, å knuse en alliance, få insignian jeg har ventet på dritlenge... Hvis det ikke hadde vært pvp hadde jeg ikke giddet å spille mer. Når jeg er lei av lvling så går jeg Bg for det er morsomt.

Edit: Skriveleifs, slitte taster. >.>

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar

Wow uten pvp hadde ikke vært så gøy, men pvp er blitt for mye av spillet og det skulle gått mer ut på skills og ikke

nødvendigvis bare timeplayed når det gjelder honorpoints.

Blir så meningsløst når folk faktisk klarer å rive seg løs fra spillet bare de vet at en f**** bot spiller for dem.

Lenke til kommentar

Nok et sånt topic ? "Boten" du snakker her er nok automouseclicker, verdens minst avanserte bot. Det er et program som høyre eller venstreklikker for deg et visst antall ganger eller via tidsintervaller. Måten den joiner bgs på er at du stiller deg "inni" warmasteren slik at du høyre trykker på han\hun. Det kreves at du har en addon som gjør at du outqueuer og autojoiner bgs da.

Jeg har ingenting imot dette. Blizzard har laget et spill der du trenger en haug med gear for å konkurrere i pvp. Resilence gjorde at pvpgear ble bedre en pve gear, men du trenger en haug med gear før du kan ha en char som er jevnverdig andre pvpere.

Grunnen til at folk leecher er at du har ingen framgang i pvp, i motsetning til pve der du starter med lette 5 mans instancer, får du har 10 man raid og 5 man heroics, hvor du derretter har en jevn framgang med raid instancer. I pvp har du de samme 4 battlegroundene som du har fra lvl 10. Det blir kjedelig. Ergo leecher folk. Du trengerer gearet for å ha det gøy, og det er ikke alltids gøy å skaffe det.

Ikke spill om det ikke er gøy sitatet passer ikke for pvp. Tenk deg du som raider, om du hadde kun valget mellom mc og onyxia, men at du fikk alt gearet du trengte der. Hadde du raidet 2 instancer om og om igjen?

Lenke til kommentar

Smart å poste dette på et "noob forum". Dette vil bare skape mer irritasjon for andre. Leeching er greit imo. Men det er pga så få driver med det. Om man postet dette på et lite og internt forum (guild forum osv) er det greit. Me å poste på det sansynligvis største wow forumet i norge er ikke akkurat et sjakk trekk...

Lenke til kommentar

Mousecliker er egentlig ikke en WOW-bot, det er et generellt program som generer klikk uansett hvor du er. Jeg brukte det f.eks. i et RPG-spill for å kjøpe dritmange potions på 0.5 sekunder, istedet for å sitte og trykke med musa for hver ny potion jeg skulle ha. Fikk liksom 300 på et øyeblikk, spare musearmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...