BarteBaluba Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei Jeg leter etter en slik kabel, men finner den ikke i noe butikker i norge bortsett fra clas ohlson, men den vare bare to meter lang, noen som vet hvor jeg kan finne en slik som dette? Lenke til kommentar
skrammefjes Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hva skal du med det?? jeg ville ikke kjøpt en cat5 kabel som var flat for en nettverks kabel bør være TP. det vil si at den er twinnet på en spesiell måte noe de flate kablene ikke er. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 den flate han linker til er tvinnet... Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg kjøpte en sånn flat kabel på 5 meter en gang, og den var helt håpløs å bruke. For å få link måtte jeg tvinge kortet ned i 10 mbit hastighet, og selv da fikk jeg veldi dårlig hastighet. Men er mulig det er forskjell på kabelene. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skjønner ikke problemet. Kabelen kan jo handles fra nettstedet i post nr 1. Portotakstene i USA er lave så det blir sikkert ikke dyrere enn å kjøpe den her hjemme uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå