Edstro Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei. Sliter med fransken. Viss jeg stryker hvordan virker det da. Jeg vil gjerne ha et veldig detaljert svar. Kan jeg søke videre neste år da? Eller må jeg vente et helt år til jeg har tatt fage opp igjen. Er det eventuelt mulig å ta fransk opp igjen etter disse tre årene på allmenfag eller må jeg ta alt på engang. Noen som har greie på dette? Håper på et godt svar Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Men forventes det mye på denne eksamen og hva skjer om jeg ikke får godkjent? Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) En del i klassen min kom opp i fransk skriftlig i vår. Tror alle stod, men den var ganske vanskelig og de fleste fikk dårligere karakter enn de pleide å få i faget. Tror det er sånn at så lenge du får 2 eller bedre, har du bestått. Om du stryker må du ta en ny eksamen til jul (et halvt år etterpå).. Er ikke sikker på om hvordan det blir med videre studier når du stryker. Går du 3. klasse allmenn eller? edit: skriveleif Endret 14. november 2007 av pr1nc3ss Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 En del i klassen min kom opp i fransk skriftlig i vår. Tror alle stod, men den var ganske vanskelig og de fleste fikk dårligere karakter enn de pleide å få i faget.Tror det er sånn at så lenge du får 2 eller bedre, har du bestått. Om du stryker må du ta en ny eksamen til jul (et halvt år etterpå).. Er ikke sikker på om hvordan det blir med videre studier når du stryker. Går du 3. klasse allmenn eller? edit: skriveleif Første klasse. Lenke til kommentar
operg Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Første klasse. Hvis ikke reglene er forskjellige fra fylke til fylke, kan du ikke komme opp i fransk første året. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fransk er ikke tellende enten det er B/C-språk i 1.klasse, og du kan heller ikke komme opp i eksamen i faget dette året. Men dersom du stryker i faget, må du ta eksamen i det. Siden faget ikke er tellende, tror jeg ikke det har noe å si ved opptak til universitet mhp primær/sekundærvitnemål, men forhør deg med rådgiver så er du sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå