UnZane Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Mulig dette er feilpostet, jeg fant ikke noe bedre sted å poste. Kjæresten skal ta tatovering, jakter på ett kinesisk symbol, som skal stå for ett sterkt vakkert ord med passende mening. Så jeg lurer på hva er det fineste ordet du vet om? Ett som er en "statement" for personlighet, eller hva du står for? En av mine favoritter er "Håp", for det har en slik mektig positiv ladning. Trenger også hjelp til å finne nettsider som viser symboler og deres betydning.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Djiz, ikke for å kritisere, men kinesiske symboler er utrolig oppbrukt og mainstream. Ville anbefalt hu å tenke seg om 2-3 ganger om hvor seriøs den "statementen" blir tatt om noen år. Det er en tatt- og piercing tråd på forumet der du kan spørre om alt du lurer på ang. temaet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå