Nizzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Testet mario galaxy litte granne nå, og dette spillet er heftig gøy! Regner med at det blir en del spilling i helga Har dere ikkje galaxy enda, så kjøp det! Konge spill Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Urk, tror dette blir spillet som får meg til å kjøpe en Wii rundt juletider. Endret 16. november 2007 av Bludd Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som vet om Elkjøp kommer med en sånn "superpris" på spillet i dag? Jeg har tenkt til å kjøpe det, men regner med at jeg tasser bort til Free Record Shop ved Egertorget, siden det er rett ved der jeg jobber.. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Må bare få imeg frokosten så vert det shoppingtur. Må teste spillet før eg reiser på jobb igjenn. (Blir 6 veker uten wii!). Lenke til kommentar
Micern Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som vet om Elkjøp kommer med en sånn "superpris" på spillet i dag? Jeg har tenkt til å kjøpe det, men regner med at jeg tasser bort til Free Record Shop ved Egertorget, siden det er rett ved der jeg jobber.. Elkjøp hadde ifølge nettsidene deres en pris på 400 lenge, men rett før release ble den satt opp til 500, og har holdt seg der siden den gang. Tror nok ikke du får det noe billigere enn det hos dem per i dag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Takker! Og, da var det gjort.. rasa bort nå og kjøpte det for 549,- ! ..nå gjennstår det bare å la denne arbeidsperioden her forsvinne fortest mulig.. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spilt i 5 timer nå. Utrooolig bra! Garantert på min top 5 liste. Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Ååååhh, som jeg gleder meg! Dette må prøves! (tipper det blir Nintendo Wii som julegave til meg selv!) Endret 16. november 2007 av Valandil Lenke til kommentar
Cord Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillt "co-op" (Om det kan kalles det..) Med samboer`n nå et pr timer. Det er helt sinnsykt fett:-D Vanvittig bra på alle måter =) Forrøverig så fungerer forresten å spille 2 veldig bra. I og med at nr. 2 kn "holde" fast fiender, og samle og skyte stjernefragmenter. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillt "co-op" (Om det kan kalles det..) Med samboer`n nå et pr timer. Det er helt sinnsykt fett:-D Vanvittig bra på alle måter =) Forrøverig så fungerer forresten å spille 2 veldig bra. I og med at nr. 2 kn "holde" fast fiender, og samle og skyte stjernefragmenter. Det skal prøves med dama ein dag.. Men ho vil vel heilt sikkert spele Wii Sports bowling istadanfor, der eig ho meg!.. =/ Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når man spiller "co-op", kan man ikke spille 2 player med Mario og Luigi? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når man spiller "co-op", kan man ikke spille 2 player med Mario og Luigi? Nei, Mario Galaxy er et singleplayerspill, men kan inkludere folk som ser på ved at de kan samle stjerner. Det er ikke "co op". Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vel, torturen er et faktum. Jeg fikk Galaxy i går men måtte på jobb. Kom hjem 12 om natta og fyrte opp et testforsøk. Arme meg hvor dum jeg var. Etter bare 30 minutter måtte jeg stenge av og legge meg, men det var for sent, jeg var frelst. Så her står jeg på jobb, er sikkert ikke hjemme før 6 i ettermiddag, og kan bare tenke på hærligheten som ligger og venter på meg. Til de som sier at Galaxy er grafisk dårlig, ta en tur på Specsavers og få deg briller, hvor er det stygt? Det er jo nydelig. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er det bare jeg som syns den "Super Mario Galaxy!"-lyden som kommer i Disc Channel før du starter spillet er skikkelig irriterende? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 "Super Mario GALAXY" Nope, den var litt på kanten den, kunne vært en fin liten lyd som i Metroid eller Zelda. For å sitere en av Angry videogame nerd's sitater fra sine spill anmeldelser: "Oh my God, it talks". Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når man spiller "co-op", kan man ikke spille 2 player med Mario og Luigi? Nei, Mario Galaxy er et singleplayerspill, men kan inkludere folk som ser på ved at de kan samle stjerner. Det er ikke "co op". Litt dumt det da. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har aldri hatt så lyst på et spill så mye som SMG! Ser jo heilt nydelig ut. Dette hadde vært fint å hatt på permen i jula Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må vente til jul før dette blir prøvd, allerede kjøpt inn i presang til guttungene. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må vente til jul før dette blir prøvd, allerede kjøpt inn i presang til guttungene. Du burde glede deg Dette er en av de beste spillene ever, etter min og mange andres mening. Et fantastisk spill uten sidestykke. Satt og spillte det for noen timer siden, en ren fryd å spille Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er det bare jeg som syns den "Super Mario Galaxy!"-lyden som kommer i Disc Channel før du starter spillet er skikkelig irriterende? Irriterende? Synes den er digg jeg:D Mario sin stemme er kul og sjarmerende som alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg