Gå til innhold

Omtale av Super Mario Galaxy (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Variety nærmest slakter spillet: http://www.variety.com/review/VE1117935396...d=1269&cs=1

 

"it’s one of the worst two-player experiences ever seen in a videogame."

 

"given the vastly superior quality of the graphics in a game like “Ratchet and Clank: Tools of Destruction,” currently available for the PS3, “Galaxy” looks old fashioned and lifeless"

 

"it’s evidence of how bad the Wii is for third person action games, a problem first made clear in last year’s “Legend of Zelda: Twilight Princess.” Holding the nunchuk, which moves Mario, and the Wii-mote, which makes him jump and spin, in separate hands, is an awkward arrangement."

 

De to du sitatene du har med sier litt om hvor dumme disse folka er. PR-stunt eller fanboys spør du meg.

Den første kommetaren, selvfølgelig kan ikke Galaxy konkurrere med PS3 spill, i hvert fall ikke det som kanskje er det peneste til konsollen.

 

Det at det er "ackward" å holde nunchuk og mote forskjellige hender er så dumt, at det ikke er verdt å kommentere engang.

Lenke til kommentar
Variety nærmest slakter spillet: http://www.variety.com/review/VE1117935396...d=1269&cs=1

 

"it’s one of the worst two-player experiences ever seen in a videogame."

 

"given the vastly superior quality of the graphics in a game like “Ratchet and Clank: Tools of Destruction,” currently available for the PS3, “Galaxy” looks old fashioned and lifeless"

 

"it’s evidence of how bad the Wii is for third person action games, a problem first made clear in last year’s “Legend of Zelda: Twilight Princess.” Holding the nunchuk, which moves Mario, and the Wii-mote, which makes him jump and spin, in separate hands, is an awkward arrangement."

Haha det der er jo bara tull viss du leser litt lenger ned så står det et par komentarer til anmeldelsen blant annet

 

Come on Fritz, you screwed up!! Not only did you give an unfair review, but you left trail marks back from you to sony.

 

 

"Here are some reviews from professional video game review sites. Gamepro 100 Eurogamer 100 Gamespy 100 Gametap 100 G4TV 100 Play Magazine 100 Gametrailers 98 Gameinformer 98 IGN 97 GameDaily 90 (lowest score)"

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

Mange greie synspunkter i Variety-omtalen, selv om anmelderen virker desperat etter å finne ting å klage på.

 

Men:

"it’s one of the worst two-player experiences ever seen in a videogame."

 

Viser at han tydeligvis ikke har barn. Jeg spiller Mario Galaxy med sønnen min på seks, og han synes det er veldig artig å samle stjernebiter med pekeren mens jeg tar meg av alt grovarbeidet. Om ikke denne modusen hadde vært med i spillet, hadde han mest sannsynlig bare sittet passiv og sett på mens jeg spilte.

Lenke til kommentar
Ikke for å være negativ, men jeg har en erfaring at de seneste anmeldelsene gir lavest karakter (av en eller annen grunn).

Kanskje, det gjenstår å se om dette affekterer Mario Galaxy, eller om spillet blir et unntak fra denne regelen. Om regelen da stemmer i de fleste tilfeller i det hele tatt. Men en ting er sikkert. Super Mario Galaxy er et bra spill om vi skal tro omtalene. Og Nintendo er ikke akkurat kjent for å lage søppel om man kan si det slik. Mange gode titler, selv om de har bommet en gang iblant. Som med Super Mario: Sunshine.

Lenke til kommentar
Variety nærmest slakter spillet: http://www.variety.com/review/VE1117935396...d=1269&cs=1

 

"it’s one of the worst two-player experiences ever seen in a videogame."

 

"given the vastly superior quality of the graphics in a game like “Ratchet and Clank: Tools of Destruction,” currently available for the PS3, “Galaxy” looks old fashioned and lifeless"

 

"it’s evidence of how bad the Wii is for third person action games, a problem first made clear in last year’s “Legend of Zelda: Twilight Princess.” Holding the nunchuk, which moves Mario, and the Wii-mote, which makes him jump and spin, in separate hands, is an awkward arrangement."

 

Det var en ufattelig dårlig skrevet omtale. Skribenten burde og ta seg et kurs innenfor gaming før han sier at Bowsert er en drage for det er han ikke.

Lenke til kommentar

Håper spillet er såpass bra som anmeldelsen indikerer, Wii har i mine øyne vært litt preget av få storspill, dog ser det ut som den kan risikere å havne litt i samme klemme som tildigere nintendo-konsoller har havnet i, stort sett bare oppfølgertitler i uendelige serier som er bra, og gjerne produsert av nintendo selv, blir litt lite innovativt i lengden. Men vi får se, Wii er ivhvertfall på toppen av lista når det gjelder framtidige konsollkjøp.

 

AtW

Lenke til kommentar
Håper spillet er såpass bra som anmeldelsen indikerer, Wii har i mine øyne vært litt preget av få storspill, dog ser det ut som den kan risikere å havne litt i samme klemme som tildigere nintendo-konsoller har havnet i, stort sett bare oppfølgertitler i uendelige serier som er bra, og gjerne produsert av nintendo selv, blir litt lite innovativt i lengden. Men vi får se, Wii er ivhvertfall på toppen av lista når det gjelder framtidige konsollkjøp.

 

AtW

Men naa som den selger saa godt er det vel storre sjanse for at utviklerne vil lage spill til den?

Lenke til kommentar
Håper spillet er såpass bra som anmeldelsen indikerer, Wii har i mine øyne vært litt preget av få storspill, dog ser det ut som den kan risikere å havne litt i samme klemme som tildigere nintendo-konsoller har havnet i, stort sett bare oppfølgertitler i uendelige serier som er bra, og gjerne produsert av nintendo selv, blir litt lite innovativt i lengden. Men vi får se, Wii er ivhvertfall på toppen av lista når det gjelder framtidige konsollkjøp.

 

AtW

Men naa som den selger saa godt er det vel storre sjanse for at utviklerne vil lage spill til den?

 

Må lage gode spill også... Baserer meg litt på tendensene jeg synes å ha sett fra tidligere nintendo-konsoller.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...