Gå til innhold

Omtale av Super Mario Galaxy (Wii)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er et eller annet med Mariospillene jeg finner meget uinteressant, det kan være traumer som henger i fra da jeg spilte Super Nintendo hos kompiser som liten og synes Mario var sinnsykt vanskelig.

Noe som tydligvis henger i, da jeg synes New Super Mario Bros til DS også er vanskelig og da finner det uinteressant.

 

Uansett, antar at han jeg deler leilighet med vil kjøpe inn dette slik at jeg får prøvd det, men jeg tror min helg vil bli brukt til mer spilling av Guitar Hero III og Assassin's Creed. Strålende anmeldelse, og synes en 10/10 hos Gamer veier langt tyngre hos terningkast seks hos Norske aviser, og egentlig tyngre enn de fleste andre anmeldelser også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No HAR eg blitt skuffa over spel som har fått 10/10 før (hei, Oblivion), men dette såg unekteleg svært bra ut. Om dei no berre kunne gitt ut New Super Mario Bros til Wii, skulle konsollen bli svært vanskeleg å motstå. :)

 

Ein ting eg sakna i omtalen er litt om korleis fleirspelar fungerar.

 

Kay

Lenke til kommentar
Tuller du nå.. eller er det en flerspiller i Mario!? :dontgetit::blink:

Det er vel strengt tatt en slags co-op mode, uten at jeg helt vet detaljene i denne. Men tror det går ut på at en styrer mario, og at en annen kan skyte disse ministjernene på fiendene. Med mindre jeg tar helt feil her og at co-op-moden går på noe helt annet. Co-op-moden er hvertfall lokal, på samme maskin. Ikke noe co-op over internett altså. ;)

Lenke til kommentar

:love: Jeg husker den dagen, dagen for litt under et år siden, dagen da den lille kremfargete, sexy maskinen lå under juletreet. Jeg husker at jeg startet den, det blå lyset, en herlig opplevelse.

Nå sitter jeg her, syk og forkjølet i stolen og skriver et innlegg rett fra nettlesern i Wii'en. Om noen dager er dagen her, dagen da Galaxy skal pakkes ut av coveret sitt og settes inn i den lille hvite, sexy maskinen.

Tusen takk Gamer.no, takk for en fantastisk omtale :love:

Lenke til kommentar

Fant Super Mario Sunshine omtalen deres: http://gamer.no/omtale/gc/super_mario_sunshine/2607/1

Når sunshine får 7/10 og Galaxy 10/10 viser det vel bare at Galaxy virkelig er mye bedre enn Sunshine? :love:

 

Edit: Var du som anmeldte TP også ser jeg :) Fikk 9/10 ser det ut som, dårligere (ikke at 9/10 er en dårlig karakter altså :p) enn Galaxy faktisk, trodde det fikk 10/10 jeg. Men om du skal sette spillene opp mot hverandre, noe som sikkert er vanskelig da det er forskjellige sjangere, vil du da si at galaxy faktisk er enda bedre? :love:

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Javisst er Galaxy bedre. Og det er ikke spesielt vanskelig å sette dem opp mot hverandre. Galaxy er enda mye mer konsekvent morsomt enn Twilight Princess.

 

Det var for øvrig ikke jeg som skrev omtalen av Sunshine, og jeg har heller ikke spilt gjennom hele det spillet - men det er klart at Galaxy er er et mye mer heldig design - mer tilgjengelig, drastisk mer variert og mindre pastellfarget. Det er rett og slett et spill mange flere vil elske.

Lenke til kommentar

Den omtalen var faktisk så rørende skrevet at jeg nesten ble på gråten, og da jeg så karakteren på slutten måtte jeg nesten bite av meg handa for ikke å felle en bøtte med tårer ;)

 

Jeg er 100% sikker på at mitt spillkjøp denne mnd blir Galaxy nå hvertfall!

 

@Bear^

Jeg også lurer på hvor den muskelen befinner seg ... det er den som knyter seg sammen i mageregionen et sted og som samtidig gir meg frysninger når jeg hører musikken i Super Metroid og Ocarina of Time!

Lenke til kommentar
Det er et eller annet med Mariospillene jeg finner meget uinteressant, det kan være traumer som henger i fra da jeg spilte Super Nintendo hos kompiser som liten og synes Mario var sinnsykt vanskelig.

Noe som tydligvis henger i, da jeg synes New Super Mario Bros til DS også er vanskelig og da finner det uinteressant.

 

Uansett, antar at han jeg deler leilighet med vil kjøpe inn dette slik at jeg får prøvd det, men jeg tror min helg vil bli brukt til mer spilling av Guitar Hero III og Assassin's Creed. Strålende anmeldelse, og synes en 10/10 hos Gamer veier langt tyngre hos terningkast seks hos Norske aviser, og egentlig tyngre enn de fleste andre anmeldelser også.

Veldig off topic, men kommer Guitar Hero III på fredag også ? Til ps3?

 

Ontopic: Må nesten se om det er nok penger på kortet til Mario på fredag gitt. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...