AnaXyd Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Heisann! Som dere sikkert skjønner er jeg ute etter å integrere osCommerce i eget design. Det MÅ ikke være osCommerce, så det er sagt. Så lenge jeg får en enkel og grei webshop integrert så er jeg fornøyd. Det må også gå an å justere litt på farger osv slik at det passer godt inn i designet, om det er mulig. Er det mulig, og om det er det, hvordan? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 osCommerce er kjent for å spy ut tabeller. Dette gjør styling til tortur. ZenCart skulle liksom løse dette problemet, men jeg var/er ikke helt giret på en fork. Da vil jeg heller ventet på osCommerce 3 som ikke lenger lager kode som stikker kjepper i bena til en webdesigner. osCommerce 3 er klar for produksjon sent i 2008. MagentoCommerce, however, skal være klart til prod i Q1, 2008. Magentocommerce er, så langt jeg har prøv det, genialt. Styling er abstrahert i høy grad, dvs. at XML styrer hvordan MagentoCommerce skal se ut, noe som fører til at skalering og kontroll over butikken din blir på topp. Må du ha en butikk NÅ, velg ZenCart ovenfor osCommerce. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Takk for godt svar! Jeg må ha det nå ja, og da går jeg for ZenCart som du nevner. Er det noe big deal å integrere dette med en middels kompetanse innenfor HTML og CSS da? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke noe særlig. Du må selvfølgelig sette deg inn i templatestrukturen til ZenCart, men for det meste er det kjedelig arbeid - ikke i noen stor grad utfordrende faglig sett. Lykke tæll Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Okay, takk! Du har ingen guider e.l som kan vise til dette da? Skal uansett prøve på egen hånd.. EDIT: Åhh! Det var latterlig mye reklame på Zencart! Er jo banners overalt.. Endret 13. november 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Oj, det viste seg at template designing var mye mer avansert enn forventet. Det kan nevnes at jeg ikke kan en eneste linje med PHP koding, og jeg ser at det meste er satt sammen i PHP. Så, jeg sliter... Ta gjerne en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=862146&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå