Gå til innhold

Drep alle muslimer/rasister!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

nazist ~is't m1 tilhenger av nazismen, nasjonalsosialist, jf fascist

Hvordan du får det her til å passe med at muslimer er nazister er for meg utenfor rekkevidde.

Gratulerer at du endelig klarte å legge ved en link (kilde) men dessverre så ser jeg ikke hva bygningen av et bygg som eies av bl.a et belgisk selskap har med at man skal drepe alle muslimer.

Lenke til kommentar
TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

nazist ~is't m1 tilhenger av nazismen, nasjonalsosialist, jf fascist

Hvordan du får det her til å passe med at muslimer er nazister er for meg utenfor rekkevidde.

Gratulerer at du endelig klarte å legge ved en link (kilde) men dessverre så ser jeg ikke hva bygningen av et bygg som eies av bl.a et belgisk selskap har med at man skal drepe alle muslimer.

Fordi det er bare muslimer der.

Lenke til kommentar
Nei en du er homofob.

Når folk tror på dette er de rasister som nazistene nå til dags:

Styrke, STYRKE ... Eg tek kvelden, kan likegreit fortsette denne diskusjonen med hovudputa.

Eg var faktisk i ferd med å bygge opp eit von om at det var håp for oss, før eg entra denne tråden. Har me ikkje eit dustefilter her på forumet?

Lenke til kommentar
Synes det begynner å lukte IP-ban av en viss rasist som lager unødvendige tråder med samme håpløse svada-propaganda for hver dag som går.

Men for all del, jeg bare antyder det.

Nå er du rasist du også da siden du dømmer alle rasister.

Islam er en rasistisk ideologi på samme måte som rasisme!

Muhammed lagde islam som en rasist religion. Hadde noen startet en ny religion utifra islam med annet navn uten rasisme hadde de ikke vært rasister. Men en muslim er en rasist (finnes svært få av disse).

Lenke til kommentar
Synes det begynner å lukte IP-ban av en viss rasist som lager unødvendige tråder med samme håpløse svada-propaganda for hver dag som går.

Men for all del, jeg bare antyder det.

Nå er du rasist du også da siden du dømmer alle rasister.

Islam er en rasistisk ideologi på samme måte som rasisme!

Muhammed lagde islam som en rasist religion. Hadde noen startet en ny religion utifra islam med annet navn uten rasisme hadde de ikke vært rasister. Men en muslim er en rasist (finnes svært få av disse).

Rrrriktig. Jeg har hørt det før, lest det før, og vil ærlig talt ikke argumentere hva en rasist er med deg - jeg vil være like lite åpen for dine argumenter som du er for mine og alle andres.

Tror forresten du trenger et samfunnsfagkurs, kjære Peter Lynch. Sånn til å begynne med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...