Acer_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hallo. Jeg vil gjerne fjerne Norton fra min bærbare data. Men etter hva jeg har hørt er det ikke bare å gå på "legg til og fjern programmer". Noen som vet letteste måte å få det bort? Jeg kjører Vista på den. Håper på god respons Mvh Acer_ Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har du forsøkt å avinstallere den fra 'legg til / fjern programmer'? (heter vel noe annet i vista, men....). Det er greiest å prøve den vanlige måten først. Norton har også laget et eget avinstalleringsverktøy. Om det virker i Vista, vet jeg ikke: Norton Removal Tool Endret 12. november 2007 av norbat Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei. Symantec sitt eget Norton avinstalleringsprogram fungerer i Windows Vista. Har selv prøvd det når jeg skulle avinstallere Norton på en laptop med Vista og skulle installere PC-Cillin istede. Da brukte jeg Symantec sitt eget avinstalleringsprogram. Det fungerte greit det forsåvidt. Ingen problemer. Bruk det du. Dette er muligens litt pirkete, men Norton er ikke et selskap. Det er programmene som heter Norton. Selskapet som lager Norton produktene heter Symantec Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har selv avinstallert Norton på 2-3 vista PC-er, og det funker fint gjennom legg til/fjern programmer. mulig det var en eldre versjon av norton det var problemer med (eller at det bare var i xp), men jeg fikk i hvert fall ikke noen problemer. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det beste er om du bruker Norton Removal tool Det bruker jeg (Siden min bærbare kommer forhåndsinstallert med norton -.- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå