Abba91 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Så en film på youtube nå, hvor touch FLO systemet virkelig ble vist fram Se selv: Jeg visste ikke at man kunne zoome inn på bilder med den finger bevegelsen, viste heller ikke at On screen Keyboardet var så bra. Har lest at det er bedre enn Iphone sitt! Hva kan dere si om skjermen? virker den solid? ser det ut som den ikke riper så lett? Trur jeg kommer til å kjøpe HTC Touch Cruise, med mindre noen her har noen dårlige erfaringer med den?? Endret 13. desember 2007 av Abba91 Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Err...vi snakker om touch cruise ikke touch dual djrunner. Den har ikke tastatur det jeg vet...correct me if im wrong. stemmer det, men jeg snakket om skjermtastaturet Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Trur jeg kommer til å kjøpe HTC Touch Cruise, med mindre noen her har noen dårlige erfaringer med den?? Den har ikke kommet ut enda, så hvordan noen kan ha dårlige erfaringer med den må du gjerne forklare meg. Ihvertfall ikke i Norge. Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da er denne bestilt fra Expansys. de hadde på lager og den er sendt allerede Er jeg heldig har jeg den i morgen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da er denne bestilt fra Expansys. de hadde på lager og den er sendt allerede Er jeg heldig har jeg den i morgen Du er obligert til å legge ut mange bilder, fortelle om funksjonene, og om du kan; filme mye av funksjonene. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Gleder meg til å se norkse tester av telefonen! Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da er maskinen i hus Førsteinntrykket et veldig bra. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Få se noen bilder av telefonen og gjerne en kort anmeldelse av den. Please gjør det. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da er maskinen i hus Førsteinntrykket et veldig bra. Hvor har du fått tak i den? Ellers, noen som vet når den er i salg i norge? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ingen som vet? Den ligger jo inne på nett-butikkene, men bekreftet leverings dato blir bare flyttet å flyttet. Denne telefonen har jo faktisk alt, så blir spennende. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fant enda et lite review av den http://onthegosolutions.com/review.asp?itemMDL=HTC_CRUISE Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvordan er denne? Fikk lyst på den Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som har fått den i hus og testet hvordan det er å skrive sms med numbpad på skjermen? (Ser mShop har 100 på lager btw) Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fikk bekreftet i går at Telebutikken i Oslo/Gunnerius har den på lager i dag. Telehuset for bedrifter har ubekreftet dato 28/1. Lenke til kommentar
onor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Telebutikken har den ikke, men kan vistnok skaffe til ca 5700,-!! mshop har noen igjen - går som varm hvetebrød. Har bestilt.. juhuu!!! Lenke til kommentar
groveg Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Touch Cruice ser lovende ut! Tror sannelig jeg revurderer bestillingen av N95 8Gb. Er det utgang for vanlige hodetelefoner på denne, eller trenger man en slags overgang for å bruke andre enn de vedlagte. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Telebutikken har den ikke, men kan vistnok skaffe til ca 5700,-!! mshop har noen igjen - går som varm hvetebrød. Har bestilt.. juhuu!!! Telebutikken på Gunnerius, Oslo har den på lager jo. Har nettopp sjekket dette. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Telebutikken har den ikke, men kan vistnok skaffe til ca 5700,-!! mshop har noen igjen - går som varm hvetebrød. Har bestilt.. juhuu!!! noen igjen.. '99HDZ023-00 | Lagerstatus: 99 HTC P3650 Touch Cruise' Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Telebutikken har den ikke, men kan vistnok skaffe til ca 5700,-!! mshop har noen igjen - går som varm hvetebrød. Har bestilt.. juhuu!!! Telebutikken på Gunnerius, Oslo har den på lager jo. Har nettopp sjekket dette. 5685,- Endret 16. januar 2008 av B-QL Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Herregud som jeg gleder meg til denne telefonen, den virker ganske enkelt perfekt den skal tydeligvis være tynn også. Nå er det bare for meg å ha tålmodighet til jeg får testet den å se om den lever opp til forventningene, gjør den det havner den i jakkelomma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå