L O G I M A N Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg har nå fått et merkelig problem med BSOD Jeg har installert 2GB mer ram, og installert ati nvidia 8 drivern 163.69. Dette gjorde jeg med en clean install av vista. Ellers er maskinen som før. Jeg installerte kun med 2GB ram før jeg la til 4GB patchen og deretter satte inn de 2 ekstra giga med ram. Jeg har også kjørt memtest et døgn uten noe feil på rammen. Jeg har også kjørt burnintest tre timer, ingen feil da heller. Jeg får kun BSOD ca en av fem shutdown, dvs når jeg skal slå av maskinen, aldri ellers. BSOD 0x00000024 Er det en kjent feil med 163.69 drivern? Skjønner ikke hvorfor den ikke skal greie å lagre noe på disk og så sende killsignal uten å BSOD Edit: Siden dette har med ntfs.sys å gjøre, har jeg kjørt checkdisk ved oppstart, men ingen feil der. Ikke har jeg noe image, eller defrag i bakgrunnen. Ikke tror jeg Antivirusen skulle begynne å tukle så brått.... Endret 12. november 2007 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå