Speik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Et bilde av familiekatten, hva syns dere? Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg liker bildet! Men den kontakta på veggen er veldig lett å fokusere på... Tror det hadde blitt bedre uten den.. Synes også det blir litt uryddig med den som henger ned fra benken.. Men greit at det er noe svart oppå der, slik at det blir litt kontraster. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 enig med eirki. Godt bilde, bare ryddet litt opp rundt, så hadde det vert enda bedre! Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 enig med eirki. Godt bilde, bare ryddet litt opp rundt, så hadde det vert enda bedre! ja da vile de vert bra! Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du skal ha pluss for vinkelen du valgte her. At du befinner deg på nivået til katten er helt klart positivt. Du får bare fortsette med det. Ellers har jeg ikke så mye mer å si, bortsett fra at det passet bra med sort hvitt Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvor annerledes det er, vet jeg ikke. Men det er fint, hadde nok blitt finere med mindre forstyrrende elementer. Vet ikke om det blir noe bra, men mulig det hadde hjulpet å rette på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå