Jobby Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hey! Først av alt så vil jeg si at jeg holder på å sette opp cs 1.6 server (ikke dedicated) så følger jeg denne guiden: http://itpro.no/art/10269.html Det som er problemet er at når Steam skal begynne å laste ned filene til serveren, som skal legge seg i HLDS på C disken, så begynner de aldri å laste ned. Jeg tror jeg har funnet ut problemet, det går ikke ann å åpne porter med D-Link di-624+, men er ikke sikker. Kan du sende meg link til en router som CatchGamer bruker på sine servere? Altså slik at filene begynner å laste ned og slik at jeg kan sette opp en ikke-dedicated server. Dette har altså ikke noe med linja og gjøre, Lyse fiber 10/10. Og så trenger jeg en billig og ROLIG pc som kan stå på 24/7, send linker. Takk for svar! MVH Fredrik G Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Det må jo ver noen her som har peiling Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 The DI-624+ will not allow you to forward enough ports, to run Counter Strike. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva vil en billig pc si? En Pentium 4 på rundt 3ghz burde funker fint, men tror jeg ville spandert på meg 2gb ram og kanskje en raptordisk? de kan bråke en del så det for du se på. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei Fredrik-datanerd. Fant en side som kan hjelpe deg: Port Forwarding for the Dliink DI-624 mvh: dj_vega Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 DMZ portion hva er det da? Som sakt, noen som har link til en billig router som KAN åpne cs 1.6 server porter? Lenke til kommentar
bennyboi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er en mulighet noen routere har. Du kan aktivere DMZ på server maskinen slik at den blir utelatt alt av brannmurer. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 DMZ? må han ha en 1 internett ip ekstra. du trenger ikke å kjøpe deg noe som helst! Bruk en litt eldre maskn. legg inn Deban 4. Installert følgene pakker: ssh iptabels cs server free nx server web server dns server dhcp server Legg inn Free nx klient. på din Windowd maskin da kan du sette opp brannmuren din i grafiskgrensesnt uten og kunne en dritt om linux bruker du debian apt-get isntall dhcp3 så installer den seg automatisk så googler du dhcp config. så ornder du sette uten å kunne så mye da får du et stabiltl og bra system! jeg bruker et sånn system hjemme her hjemme. og det har misnt 400 dager opptid. å det er 400 dager sden jeg satt det opp Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ingen som vet om en forbanna router som FUNKER til cs 1.6 server, http://itpro.no/art/10269.html ?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvis du leser i manualen eller leter på routerens webinterface så står det helt sikkert hvordan du setter den ene porten i DMZ. Hvis du skal finne en router som Catch-gamer bruker så er det jo en ide å kontakte de istedet for å whine her. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Catch-gamer bruker nok Cisco om jeg ikke husker helt feil. Endret 15. november 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har kontaktet Catchgamer, de svarer ikke på spørsmål om deres servere og routere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå