Mevon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ok, daså. Noen som vet hvor jeg kan finne de "eksploderende" kulene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) De ligger i ammunisjonslageret ved den svære kaia. Der hvor oppdraget er å sprenge den store båten, som ligger til kai. Endret 26. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ah, takk. Får prøve å finne det i morgen. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvor finner jeg den sove ammunisjonen? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ligger også 2-3 kasser inne i gruva, altså når du er vektløs inne i "core". Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ligger også 2-3 kasser inne i gruva, altså når du er vektløs inne i "core". Det blir jo etter jeg har kjempet med Koreanerne. Hva er vitsen med å ha dem da? Tar robotter en høneblund innimellom ? BTW, mener den du kan ta skyte flere sovegreier og få alle til å utløses samtidig. Endret 26. november 2007 av Articfare Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ligger også 2-3 kasser inne i gruva, altså når du er vektløs inne i "core". Denne delen av Crysis var...................... crap!. 6 til terningkast på crysis er kansje litt vel snilt syns nå jeg. 4 er syns nå jeg er mer passende!, men crytek bør skaffe seg litt hjelp med historier!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hmm hvordan skal vi ruinere en perfekt spillopplevelse.... spør Crysis (må jo legge til at de siste brettene krever enda mer maskinkraft slik at mitt oc highend system sliter på High enkelte ganger) Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jepp, Crysis falt sammen på slutten. Jeg har ikke spilt lenger enn til vektløsheten, og tror heller jeg begynner på nytt på delta i stedet. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Som tidligere sagt, Crysis fortjener ikke full pott. Spillet har klare vitale mangler. Crytek kan grafikk og gameplay, - la noen andre ta seg av resten. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 i farcry så var jeg aldri plaga over monstra og skjønte ikke helt hvorfor så mange slutta å spille pga det. spillet hadde jo masse flotte brett mot mennesker. men i crysis så må jeg påstå at slutten var noe kjip. det værste var vel egnetlig inni fjellet. fikk følelsen av det brettet var laga for å kunne bruke nanodarkta på en ny måte. det hadde vært mye bedre om du bare sprang rundt i huler og sloss mot små aliens og eller koreanere, slik som i farcry der du var i huler o.l. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kanskje crytek statsa på ein lita vri på slutten som ikkje vart så bra likevel? Men den "core bana er heilt håplaus. Den kunne dei droppa, eller gjort mykje mindre.... Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Amen til det siste du skrev! Synes den delen var katastrofalt dårlig! Endret 30. november 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som har hørt når patchen kommer? Så det lå litt nyheter rundt om kring om hva den skal fikse, men ikke noen dato. Blant annet skal den fikse "general performance". Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 i farcry så var jeg aldri plaga over monstra og skjønte ikke helt hvorfor så mange slutta å spille pga det. spillet hadde jo masse flotte brett mot mennesker. men i crysis så må jeg påstå at slutten var noe kjip. det værste var vel egnetlig inni fjellet. fikk følelsen av det brettet var laga for å kunne bruke nanodarkta på en ny måte. det hadde vært mye bedre om du bare sprang rundt i huler og sloss mot små aliens og eller koreanere, slik som i farcry der du var i huler o.l. Nå har ikke jeg runnet det helt, men synes da det var ganske så morsomt inne i den ggruva fjellet, med mindre du kommer inn i et annet fjel etterhvert? Synes det var en helt ny og unik opplevelse, og ikke så altfor lang til at det ble kjedelig. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som har prøvd de nye 169.12 driverne enda da? Får dere noe særlig bedre ytelse med dem? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det står på Nvidias nettsider at det ikke er noen nye optimaliseringer til Crysis siden 169.09 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det er nok feil. De nye driverne inneholder en ny eksperimentell SLI-konfigurasjon som står på som default (custom skal det stå). I følge rykter (jeg har ikke testet selv), skal dette gi en ytelsesboost i Crysis (det spekuleres vel i at nVIDIA laget denne settingen nettopp for Crysis). Nå skal det sies at disse driverne er buggy som fy, og at man ikke kan stille tilbake til denne eksperimentelle SLI-modusen etter at man har skiftet fra det den står på som default. Om 169.12 inneholder noen generelle optimaliseringer til Crysis utover SLI vet jeg dog ikke (sikkert ikke). Forhåpentligvis vil patchen til selve spillet (som kommer nå snart) hjelpe godt på. At nVIDIA og Crytech får rettet opp i SLI-rotet må vi vel nesten regne med at skjer om ikke så altfor lenge, men jeg har en litt dårlig følelse angående om det skjer med førstkommende patch (og driverupdate). Tipper det kan ta litt tid å få stablet det helt på beina. Endret 1. desember 2007 av CAT-scan Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Etter jeg installerte 169.12 driverne fikk jeg en del bedre ytelse med mitt SLI-oppsett, men ikke all verdens. Det ligger nå på ca. 36 fps i gjennomsnitt med 1680X1050 og alt på HIGH uten AA. Jeg kjører forresten Vista 64-bit. Håper patchen som snart kommer hjelper en del den også. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Skrur ikke de "optimaliserte" driverene til nvidia bare ned kvaliteten ingame? EDIT: http://www.elitebastards.com/cms/index.php...mp;limitstart=1 Latterlig! Endret 2. desember 2007 av Kaptein_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg