Szmekken Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei, har et relativt simpelt spørsmål jeg håper noen kan svare på. Vil jeg komme borti algebra, integralregning osv i legestudiet? Da regner jeg selvsagt ikke med statistikk ... Lenke til kommentar
cidd Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Emnebeskrivelser BTW: google.com -> søk: +medisinstudiet +emner +uio Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du kommer kort sagt til å møte enkle likninger innenfor kjemi og en del sannsynlighet og statistikk knyttet til de forskjellige fagene. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Emnene man kommer innom matematisk er altså avansert statistikk og noen kjemiske beregninger og likninger. Utover dette er det ikke spesielt behov for avansert matte. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du har ikke matte som et fag i seg selv, men du trenger jo matte til alt, derfor vil du trenge mattekunnskapene dine når du regner kjemi blant annet. Her vil du komme borti logaritmeregning for å nevne en ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå