ckaos Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei, Etter sigende skal denne zoomen være bedre optisk enn Sigma 300 EX APO HSM f2/8 Sitter å vurderer om jeg skal kvitte meg med Canon ef 100-400L til fordel for en Sigma 120-300 EX APO HSM f/2.8, regner med å bruke Sigmaen med både 1,4X og 2X konverter, noen her inne med erfaring med bruk av TC'er på dette objektivet? Skal forøvrig benyttes på ett Canon 400D kamera Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 2.8 hele veien er jo noe å slå i bordet med da! Fred Miranda roser dette opp i skyene: http://www.fredmiranda.com/reviews/showpro...t=37&page=1 Dog kan man fort få et søndagsobjektiv her. Du ser jo selv hva folk klager over Selv har jeg Sigma 50-150 og er rimelig fornøyd med den Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg bruker monopod ved 2x converter til dette objektivet. Håndholdt blir for tungt i lengre perioder (fotballkamper osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå