Layn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har hittil opplevd endel komplikasjoner med min playstation 3 Men jeg har da kjøpt denne i dubai i de arabiske emirater, så lurer på om er en slags garanti eller lignende jeg har på denne internasjonalt? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg ville kontaktet Sony norge direkte og hørt med dem. I de fleste tilfeller er varer levert med regionale garantier som feks Europa, asia, norden, norge ETC. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det burde fint gå an å levere den på reperasjon her i Norge uansett, så lenge produktet selges her ser jeg ingen problemer med det. Ta kontakt og la oss høre svaret. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hmm er det ikke sånn hvis du har kjøpt den feks Elkjøp så er det bare den du kan sende den tilbake.. og alle andre butikker som selger det.. hvis det var det du mente da Lenke til kommentar
Layn Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Har hittil opplevd endel komplikasjoner med min playstation 3Men jeg har da kjøpt denne i dubai i de arabiske emirater, så lurer på om er en slags garanti eller lignende jeg har på denne internasjonalt? hmm, men garantien, er det en lapp eller lignende som lå i boksen som jeg må ha tatt vare på fordi jeg tror kanskje jeg kan ha kastet ut det meste av det jeg ikke trodde jeg ville få bruk for:(? Lenke til kommentar
Layn Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det burde fint gå an å levere den på reperasjon her i Norge uansett, så lenge produktet selges her ser jeg ingen problemer med det. Ta kontakt og la oss høre svaret. Vet ikke helt hvor vidt en reperasjon hjelper, problemet angår på en måte at den "sletter" filene til spiller kan man si, men jeg er ikke 100% at det ikke er spillet det kan være noe galt med.. Men men , jeg skal i hvert fall ta å prøve å sende en mail til dem og høre jeg;) takker Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Butikker som selger slike varer kan på goodwill ta imot slike varer og sende dem inn på service for deg, men det er ikke noe du kan kreve. Du skal i utgangspunktet reklamere/garanti til den plassen du kjøpte varen. Data_jepp; sålenge den ikke er kjøpt her i norge er den neppe omfattet norske garantivilkår. Du kan dog sende den inn til reperasjon uten noe problemer, MEN det er da en stor sannsynlighet for at du må betale for reparasjonen. Kan også være en ide å kontakte verksteder som tar garantireparasjoner til PS3 og høre hva de mener. Lenke til kommentar
Layn Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 godt poeng du har der ja.. En reparasjon kan jo ofte ende opp med å koste endel også, no som ofte ikke lønner seg:( Lenke til kommentar
Layn Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Fant nå imidlertidig regningen til det spillet som er knyttet opp mot problemet:O Burde jeg eventuelt prøve å bytte det spillet først, før jeg sender inn en mail til sony Norge? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Layn Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 det ene er jo med online til et spill, selv om jeg vet dette ikke har noe med maskinen å gjøre, men med nettverket.. Det store er loading av lagret fil til spillet NBA street: homecourt Står at filen er det Jeg loader den og det kommer sånn loading complete, men så finner den den ikke og jeg må starte på nytt Har startet på nytt sånn 3 ganger og kommet langt hver gang og dette gjorde meg så irritert at jeg stoppet å spillet det Spesielt siden online her morsomt med sitt egenskapte lag;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå