Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utbyggingstempoet av sentraler i Norge

Anbefalte innlegg

Jeg er nå lei at Telenor tar "den tida de trenger"! De bruker jo 1mnd på å bygge ut en sentral. DETTE ER SKANDALØST TELENOR!! FY!!! Hvis det er en fra telenor som er ansvarlig for utbygging hadde jeg blitt veldig glad om denne personen ville svar! Noen som er enig ? Jeg har selv ventet i snart 3 år på å få bygget ut sentralen min!! ¤#%¤#&[/u]

Edit = Skriveleifer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er nå lei at Telenor tar "den tida de trenger"! De bruker jo 1mnd på å bygge ut en sentral. DETTE ER SKANDALØST TELENOR!! FY!!! Hvis det er en fra telenor som er ansvarlig for utbygging hadde jeg blitt veldig glad om denne personen ville svar! Noen som er enig ? Jeg har selv ventet i snart 3 år på å få bygget ut sentralen min!! ¤#%¤#&[/u]

Tja, hvor raskt skal det være mener du?

Lenke til kommentar

Det er vel ikke telenor sin feil at du bor på en sentral hvor det tydeligvis ikke er så økonomisk attraktivt å bygge ut. Du kan jo vurdere å bygge ut bredbånd selv eller å flytte.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke telenor sin feil at du bor på en sentral hvor det tydeligvis ikke er så økonomisk attraktivt å bygge ut. Du kan jo vurdere å bygge ut bredbånd selv eller å flytte.

Hvis du fikk med deg et lite innslag på Tv2 for en stund siden, så heter det stedet jeg bor på "Vollywood". Et av norges mest attraktive steder å bo!

Lenke til kommentar

Tja, hvor raskt skal det være mener du?

Tja, minst 2 om dagen?

Lenke til kommentar

Har samme problem her. Har fått som svar av telenor " kommer om 1mnd, osv" aldri blitt noe, vært sånn i over et år nå. og attraktiviteten har ikke noe med dette å gjøre. Når det etter 3uker var 53 interresenter på firstmile.no som bare vi som er litt oppdaterte vet om er det ingen som kan komme hit å si at det ikke er attraktivt for bredbånd.

Lenke til kommentar
Har samme problem her. Har fått som svar av telenor " kommer om 1mnd, osv" aldri blitt noe, vært sånn i over et år nå. og attraktiviteten har ikke noe med dette å gjøre.

Hvem er det som har sagt dette hos Telenor da?

De som sitter og bestemmer utbyggingen er ikke lette og finne eller få i tale, jeg har funnet og snakket med dem etter en lang økt med leting og "kose"-prat for og få ut av de litt lenger ned i systemet hvem som egentlig hadde makt i forbindelse med ADSL-utbyggingen.

Lenke til kommentar

Hvis du fikk med deg et lite innslag på Tv2 for en stund siden, så heter det stedet jeg bor på "Vollywood". Et av norges mest attraktive steder å bo!

om det bor mange der så behøver ikke interessen for adsl være så stor som du tror. Har du noe antall på hvor mange som vil ha adsl da? som kjøper dette og. Det skal lønne seg for dem å bygge ut..

Har ikke meldt deg/dere på firstmile.no ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...