Gå til innhold

Amotor: Kostet mer enn det smakte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ettersom jeg ikke skal kjøpe ny bil, ei heller har råd til å kjøpe de mest eksklusive bilene ser jeg ingen grunn til å dra på en slik utstilling. Hva er poenget med å stå 3-4 meter unna en Veyron?

Man drar ikke på messe for å kjøpe bil. Man drar for å se på bil. Drar du på fotballkamp (eks) for å spille fotball, eller se på fotball?

Lenke til kommentar
Ettersom jeg ikke skal kjøpe ny bil, ei heller har råd til å kjøpe de mest eksklusive bilene ser jeg ingen grunn til å dra på en slik utstilling. Hva er poenget med å stå 3-4 meter unna en Veyron?

Jeg er faktisk helt enig med deg. Jeg var med et par kamerater på ovennevnte utstilling men siden jeg ikke kommer til å kjøpe ny bil før tidligst om flere år så var det rimelig kjedelig synes jeg :)

Lenke til kommentar

Problemet var vel heller at det var lagt altfor lite opp til å være en salgsmesse, og mer ren utstilling. Samt at alt var ganske uryddig utstillt. Syns det burde vært en klarere rute som folk kunne følge for å få med seg alt.

De få utstillerene som hadde rigget til skikkelig butikk tror jeg nok gjorde det veldig godt under messa. Strømmen Bilradio f.eks virket som de fikk solgt en del, Dynabel tror jeg også klarte seg rimelig fint.

De burde kanskje også dele ut litt færre gratisbiletter skal de få inn no penger på besøkende. Når jeg sto i køa var det folk forran meg som bare delte ut masse billetter til hvem som helst.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...