Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hello. Jeg synes det kunne vært artig til en forandring å prøve ut sånne jenter man betaler for på webcam. Hehe... Fant ei side som heter livejasmin eller noe slikt. Er disse særiøse? Risikerer man noe ved å kjøpe sånn credits der? Vil man få sex-reklame eller noe slikt i posten? Hehe. Dette jeg er litt redd for så vil helst unngå det iåmed at jeg bor hjemme hos foreldrene mine. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tror ikke det har så mye å si sålenge de bruker sikre betalingssystemer som PayPal osv. Tror heller ikke du får email i posten siden slike selskaper er world wide og vil koste dem dyrt å sende post til sine kunder verden over, eneste du kan forvente deg er en hel del spam i email-kassa di. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Okei Takk for svar. Noen som har erfaringer med dette eller? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er sikkert ikke direkte farlig, men som med alt annet så finnes det nok useriøse aktører. Søk på nettet og se hva du klarer å grave frem om en gitt side før du betaler noe. Er ikke så vanskelig å finne noe hvis det skulle være noe gale. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jøss. Det der så ikke dumt ut =) Men tenkte på sånn at man må jo oppgi Navn og Adresse og sånt... Går det ann å fake det eller? Kredittkortet er vel uansett registrert på meg så det får jeg jo ikke gjordt mye med... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sant det, men som sagt har jeg ingen erfaring med slikt, så det får være måte på hvor langt jeg skal tenke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ved kjøp av webcamsex kan du dø. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har faktisk aldri betalt for cam forestillinger jeg heller, eller sett på der jeg har vært den som innledet det, men kjøpt mye annet både seriøst og useriøst Ved kjøp av webcamsex kan du dø. Godt poeng, men i en så farlig verden så er vel den risikoen ikke stort å tenke på. Spesielt ikke for en ungdom med friskt hjerte Ahh, da har jeg fått tilfredsstilt min wee smiley kvote for i dag Endret 12. november 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Billig innlegg du fikk der Supahfly (Y) Ser det er ganske mange som er innpå her, så jeg er vel ikke den eneste som er litt interessert i dette Har en useriøs varmbrev ja Men problemet er vel det om informasjonen om meg legges ut noe sted, eller om jeg får post hjem med reklame? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Tror ikke du skal bekymre deg for reklame. Vil nok si som det er sagt et sted i tråden at det er størst sjanse for e-mail (99%). Edit: Tror de fleste slike sider har tenkt litt på ønske fra kundene om diskresjon. Endret 12. november 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hehe. Til folk som tror jeg ikke har et liv så er det feil Jeg har faktisk en kjærest, men synes det virker litt spennende med litt uskyldig kos Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tror de fleste med litt snev av formuft og har kommet over 14 år ikke dømmer en person for å utforske sine fantasier Så lenge det ikke skader noen da selvfølgelig. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Livejasmin er det største "firmaet" innen webcamsex, så vidt jeg vet. Det kan definitivt ikke være scam, siden de har mange tusen , ikke for å snakke om hundretusen, registrerte medlemmer. Jeg vet det er en funksjon på livejasmin at du kan se dem gratis med klær og diverse, men må betale for å se dem på privat show el no. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 er du gal? hvorfor sjekker du ikke opp eielleranna berte på nettby/bloc ellernoe isteden? så kan du jo be hu komme over etter du har sett hu på webkamera også, mye bedre og billigere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fordi det er noe eget og spennende med fremmede damer du har null personlig info om som du ser på cam? Samt at utvalget er mye større enn hva du finner på norske nettportaler. Selv har jeg kost meg litt i min ungdom med ei småpen bær på rundt 24 fra Filippinene, via en kompis' PC på skolen back in the days (3-4 år siden ), uskyldig kos og moro Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har brukt en slik side i flere år, det har alltid vært trygt for meg. Men det er en av de største i bransjen. Må bruke bankid for hver betaling (kjøp av tid). Det som er farlig med sånt er at man fort bruker veldig mye cash på en gang. Det er digg å ha ei fin jente som gjør akkurat det du ber henne om (eller improviserer selv). Og da legger man fort til ekstra tid for at det ikke skal stoppe "midt i". Så vær forsiktig, du. Jeg brukte en gang 2500,- på en jente. Angra etterpå såklart. Også fort gjort å bli litt forelska i damer man snakker med sånn, og bli avhengig av hele greia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det finnes fine gratis-sider også. Jeg gidder ikke bruke penger på sånt når jeg er så blakk som jeg er fra før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Den jeg snakker er sånn at man kan prate gratis i et freechat-rom (sammen med en hel berm av idioter som skriker "show tits" "show lags and puussi!11", eller ta jenta i privat show der bare du og henne vet hva som foregår. Hun har ikke lov å vise noenting i freechat. De som er i free-rommet ser da ikke hva som skjer. Det er privatchatten som koster cash. Endret 12. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis du er redd for spam så oppretter du en annen mail som du registrerer på den siden du måtte velge. Så slipper den offisielle mailen din å bli nedlesset. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fordi det er noe eget og spennende med fremmede damer du har null personlig info om som du ser på cam?Samt at utvalget er mye større enn hva du finner på norske nettportaler. Selv har jeg kost meg litt i min ungdom med ei småpen bær på rundt 24 fra Filippinene, via en kompis' PC på skolen back in the days (3-4 år siden ), uskyldig kos og moro du er sosjoruror ikkesant, du som la ut en haug sære bilder på frostwhisperforumet. spilte der selv i min wow-tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg