Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spille syk for [ slippe skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HeiHei

Noen som har noen bra m[te [ bli hjemme p[

funker ikke [ si at jeg har vondt i hue

Lure foreldra:

----------------

Fake feber ved å drikke noe varmt, eller få annfall.

Lure skolen:

--------------

Dersom du er gammel nok til å skrive melding selv, kan du bare skrive "fravær pga familiære årsaker". Ellers så brukte jeg "Tannlegetime" effektivt, og når denne blir oppbrukt kan du skrive "kjeveortopeden". Dersom du ikke er gammel nok til å skrive melding selv, er eneste løsningen å fake underskriften til foreldra=P hehe (Jeg tar ikke på meg ansvaret for ting av dette folk måtte finne på å prøve :whistle: )

Endret av davinci745
Lenke til kommentar

Jeg varmer panne og nakke på nattlampen, og sier til mamma at jeg er dårlig, så kjenner hun i nakken og på pannen og sier at jeg skal ta tempen. Så da tar jeg «tempen» ved å ha den rett ved lyset, og tar den vekk da den nærmer seg 38.2-3. Pass på å ikke få for høyt, da det kan resultere i legevakt, og du blir gjennomskuet. Den funker ikke for meg mer, for å si det slik :p

Lenke til kommentar

Løpe på badet og lage ekle kasteopp lyder, for så å si at du føler deg ikke helt bra :p

hmmmm.....ikke så greit, jeg kunne bare si jeg hadde migrene, jeg som hadde det!

Noen ganger brukte jeg å dra på bussen, som kjører forbi skolen, så tilbake igjen, tar ikke så lang tid. Og da var mamma kjørt. Hahahah

Lenke til kommentar
jeg bruker noen ganger at vi skal på tur.. men det er frivillig :p eller at vi hadde fri i dag pga rektor døde :p

Dette er andre gang jeg har sett noen bruke upassende tegn/setninger når man omtaler noen døde. Jeg er ikke relgiøs på noen måte, men syns overhodet ikke :p passer seg når noen er død.

Lenke til kommentar
Hva med å skalle til døren så du får en svær kul, for så å si at du tryna til buss?

hahaahah den høres bra ut men hvem gidder det da=/ :p

er du først så lat at du ikke gidder å gå på skolen, så er du også så lat at du ikke gidder gjøre noe for å slippe skolen? :ohmy:

:p

Lenke til kommentar

Vondt i magen. Hadde selv mye vondt i magen på barneskolen av ukjente årsaker. Men da det begynte å gå over, så ble unskyldningen fremdeles brukt litt. Funket fett.

Er du 18. år, så har jo foreldre ingen rett til å vite karakterer og fravær. Så da er det bare å si at dere starter seinere, eller har fri. Og selv skrive i meldingsboka :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

Du kan jo gå på skolen, si at du ikke føler deg bra, se syk ut åsså gå hjem, med godkjenning fra læreren. funker enkelt å greit

men det beste er å gå på skolen, for snart må du betale for å lære.

Lenke til kommentar

På VGS har man jo "ansvar for egen læring" og får ingen oppfølging når det gjelder hvorfor man var borte. Dog er det lurt å ikke være borte 20 dager i løpet av et semester...

På Ungdomsskolen er det litt værre. Pleide å si at jeg hadde vondt i halsen og hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...