jonasto Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Muligens et dumt spørsmål, men om man ikke spør lærer man jo aldrig! Driver å titter på en LCD skjerm som har DVI og USB. Hva brukes den USB utgangen til? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 det er vel bare en liten usb hub. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har også en slik en usb-hub på min Sony CPD-G420 Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 kan man koble mus og tastatur til skjermen da?! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ja. Om den funker fra boot. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 PÅ min Eizo t765 brukes usb tilkoplingen til å stille inn skjermen. Det kommer opp ett bilde son gjør det lett å justere den aktuelle instillingen riktig. Ganske kjekt... er også 4 porter usb hub med et uttak forran på skjemen. Bruker den til musa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå