investor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg skriver en del dokumentasjon i Word. Jeg bruker mange funksjoner og oppsett formateringer. Jeg har tenkt å publisere disse på nettet på en enkel måte. Hvordan gjør jeg dette lettest mulig, helst i et CMS eller en litt automatisert system. Da jeg ikke er noen webdesigner som kan holde på å kode ting. Har prøvd noen wiki'er men når jeg kopierer teksten fra word over i wiki så slettes formateringene. Det er ikke heldig og sånn kan jeg ikke ha det! Noen som vet om noen publiseringsløsninger som støtter at man kan publisere tekst fra word og beholde formateringene? Endret 12. november 2007 av joakim1 Lenke til kommentar
investor Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Prøvde Wordpress - den støtte copy past fra word uten at formateringene slettes, men dog, avanserte funksjoner klarer den ikke å få med seg. Finnes det andre? Endret 12. november 2007 av joakim1 Lenke til kommentar
semafor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Aldri prøvd noe lignende, men Google Docs kan kanskje være noe for deg? Gjør deg selv en bjørnetjeneste og drit i Word. OpenOffice har i mine tilfeller av dokumenter som skal fra desktop til web vært en reddende engel. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Word kan da lagre dokumenter som HTML? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå