exellent Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg gjorde en stor tabbe jeg formanterte PC-en på en ny pc. jeg har bare lagd en stasjon på harrdisken + at jeg har brukt opp alle GB'ene... kan jeg dele dem opp nå eller formantere PC-en selv om jeg bare hare en Diskstasjon på harddisken min og brukt opp alle Gb'ene. Endret 12. november 2007 av exellent Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du må slette filer slik at det blir plass til den nye partisjonen, som vi kan kalle f.eks E. Regner med at du vil ha en C og en ny E disk av hardisken din? Håper jeg forstod spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
exellent Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Du må slette filer slik at det blir plass til den nye partisjonen, som vi kan kalle f.eks E. Regner med at du vil ha en C og en ny E disk av hardisken din? Håper jeg forstod spørsmålet ditt. ja men kan jeg forsatt dele harrdisken selv om jeg har brukt alt Gb på harddisken på en Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nei, du kan ikke lage en ny partisjon hvis du har brukt opp all lagringsplassen på harddisken. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 du kan dele hardisken når du formaterer.. funker ikke sånn elers.. og da må du slette alt du har i pc`en.. men å dele HD er ganske bra, jeg har gjort det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du trenger ikke å formatere for å dele disken. bare ledig plass. Lenke til kommentar
exellent Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har liksom ikke tenkt å lage en ny hvis jeg har brukt alt liksom det jeg mener er at kan jeg slette stajonen som jeg har nå å lage to nye skjønner er dere med? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ja. Bare formater og lag nye partisjoner Lenke til kommentar
exellent Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ja. Bare formater og lag nye partisjoner kk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå