Mr. Bojangles Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal ta matte og fysikk som privatist neste år, men har det problemet at jeg har sovet meg gjennom matte på GK. Kan derfor ikke så mye, og skulle gjerne hatt noen selvstudiumsbøker, eller nettsider, som kunne hjulpet meg litt på vei. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Matte og fysikk VK1? Isåfall er det bare å pugge:D Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Matte og fysikk VK1? Isåfall er det bare å pugge:D En minst like bra metode er å gå inn for å forstå matten også. Er ofte litt lettere å pugge noe man forstår enn bare en haug med symboler og tall ... For trådstarter er det kanskje greiest å få tak i noen skolebøker for vg1/gk? Ellers kan jeg anbefale forumet hos www.matematikk.net om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Vet MX-matten er hard, men hvis jeg begynner nå - og i tillegg har hele neste år burde det gå. Vurderer å melde meg opp som prvatist på skolen der jeg går nå, eller på pribvatskole, slik at jeg kan være i timene og lære litt osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå