swirix Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Da var det på tide med ny mobil, sitter nå med en Motorola E1000. Har sett på, Sony ericsson S500i, Lg KU970 (?!?) og Nokia E65, sony ericsson w580i Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: J -Email klient: Nei. Form: -Format: Klapp, skyve -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: ikke viktig Skjerm: skarp Fargeskjerm: ja -Størrelse på skjerm: ikke viktig -Touchscreen: ikke viktig Pris: max 2500 Diverse: -Merke: samme -Kamera: Ja. -Videokamera: ja -Symbian: ?!? -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth): ja -Minne: 90mb+ -Minnekort?: ja -MP3: ja -Triband: Ja. -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei. -Radio: Nei. -Bruksområder: hovedsaklig ringing, sms og mp3. Endret 12. november 2007 av swirix Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Når jeg ser på bruksområdene tror jeg at jeg ville valgt WalkMan-telefonen (W580i). Lenke til kommentar
mobilmann Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 SE w660! Det er en bra telefon. Den har 3G (UMTS) noe som ikke du krever. Eller har man jo W610i som er en kanske lik men uten 3G. Må det være en klapp skyve telefon er nok W580i det beste altrnative Lenke til kommentar
myers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ville også vurdert å kikke på SE W910:) Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 W710i er en telefon som passer til dine kriterier. Den har ikke så stort minne, men den har minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå