pierce007 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har nylig satt sammen en bygge PC. Har fulgt anvisningen, men får ikke noe lyd. Drivere er/skal være installert. Hvis jeg derimot kjører Remote Desktop, får jeg lyden på den andre maskinen. Hovedkort det er snakk om er GA-P35 DS3 og kabinettet er en Antac. Lydkort er Asus Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I, HDCP, Retail Hva kan dette skyldes/hvordan kan jeg løse/finne ut av dette problemet? Endret 13. november 2007 av pierce007 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor i all verden skulle kabinettet ha noen som helst betydning? Drivere til hovedkortet som du sa: http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...?ProductID=2544 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor i all verden skulle kabinettet ha noen som helst betydning? Drivere til hovedkortet som du sa: http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...?ProductID=2544 nei jeg vet da ikke.....bare informerte litt om hva jeg hadde av utstyr... dette er et problem jeg aldri har vært borti eller hørt om så... Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 hvilket skjermkort har du Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 hvilket skjermkort har du har Asus Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I, HDCP, Retail. Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 har du hdtv på den, for da kan det hende at lydinnstillingene står slik at du bruker lydkortet på skjermkortet ditt Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kan være det han over skriver. Se etter "ATI function driver for High Definition Audio" (eller lignende) i enhetsbehandleren (device manager) og deaktiver denne. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 har du hdtv på den, for da kan det hende at lydinnstillingene står slik at du bruker lydkortet på skjermkortet ditt Har du en anelse om hvor idiotisk det hørtes ut? Skjermkortet er et skjermkort, ikke et lydkort... Har det støtte for HDMI, kan du koble til en kabel (internt tror jeg) til skjermkortet, som da gir lyd via HDMI-kabelen, men skjermkortet har ikke et eget lydkort... Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 har du hdtv på den, for da kan det hende at lydinnstillingene står slik at du bruker lydkortet på skjermkortet ditt skal ikke være noe slikt etter det jeg er bekjent med Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 hehe nei da sikkert ikke hehe hadde samme prob selv så litt rart da jeg måtte gjøre om i lydinnstillingene min og det har ikke noe med å gjøre med internt Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 hehe nei da sikkert ikke hehe hadde samme prob selv så litt rart da jeg måtte gjøre om i lydinnstillingene min og det har ikke noe med å gjøre med internt hvordan løste du problemet da? Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 hehe nei da sikkert ikke hehe hadde samme prob selv så litt rart da jeg måtte gjøre om i lydinnstillingene min og det har ikke noe med å gjøre med internt hvordan løste du problemet da? hvilket os har du? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 hehe nei da sikkert ikke hehe hadde samme prob selv så litt rart da jeg måtte gjøre om i lydinnstillingene min og det har ikke noe med å gjøre med internt hvordan løste du problemet da? hvilket os har du? på den aktuelle PC-en med problemet har jeg vista ultimate. Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 gå inn i control panel/ sound og ta print screen så får jeg se Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 gå inn i control panel/ sound og ta print screen så får jeg se trykker da på print screen knapper jeg, men ingenting skjer Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 du må åpne paint å lime inn Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 du må åpne paint å lime inn men svarte heller da.....ikke gjort dette før...forklare enkelt for meg takk Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 trykk print screen deretter klikk på startknappen velg tilbehør,accessories/paint/edit,rediger/past.lim inn Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Du kan bygge en PC, men ikke bruke paint Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 trykk print screen deretter klikk på startknappen velg tilbehør,accessories/paint/edit,rediger/past.lim inn her følger noen bilder....håper dette hjelper: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå