Løve Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei Jeg satt å spillte PC-versjonen av Gears of War nå og storkoste meg helt frem til maskina reboota og savegamen forsvant(!). Jeg gidder ikke spille gjennom hele spillet fra begynnelsen igjen, så jeg lurte på om noen har en savegame med alt completa/mesteparten completa som de kan laste opp? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 OT: si meg, saver du alt på en eneste fil? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 sikker på at du ikke bare har glemt å logge inn på den live kontoen du brukte når du spilte? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Nope, jeg logger inn på samme Live-konto. Står at den ikke finner noen savegames. Alt er vekk i mappa også. Og spillet auto-saver Petersk91, men på forskjellige filer. Alt forsvant dog. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Er en en kjent bug i gears of war, skjedde meg i dag og, Takk Gud for at jeg hadde kommet til chapter 5, for man kan starte der uten å ha noen savegames. Ingen som vet helt som er feil, men mange mange som har mista saved games! for meg fucka det seg etter jeg lagde meg en LIVE konto, ikke direkte imponert av hele LIVE systemet, altfor dyrt er det og. Endret 12. november 2007 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Kunne du tenke deg å laste opp saven MaxXRebo? Var nesten ved kapittel 5, men vil gjerne få med meg hele historien. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kunne du tenke deg å laste opp saven MaxXRebo? Var nesten ved kapittel 5, men vil gjerne få med meg hele historien. som sagt, jeg mista alle save games selv, men hadde akkurat kommet til chapter 5. så har dessverre ingen savegames mellom chapter 1-5 liggende. ellers så skulle jeg ha lastet de opp men når du starter spillet, så kan du velge å begynne på chapter 1 eller 5 (fordi chapter 5 var det siste i xbox versjonen, og det er ekstra levels i pc versjonen. Er vel så ikke xbox folka skal behøve å spille igjennom alt på nytt) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Åja, sant. Får håpe andre er snille og kan laste det opp da. Savegames som forsvinner er alltid moro. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er en en kjent bug i gears of war, skjedde meg i dag og, Takk Gud for at jeg hadde kommet til chapter 5, for man kan starte der uten å ha noen savegames. Ingen som vet helt som er feil, men mange mange som har mista saved games! for meg fucka det seg etter jeg lagde meg en LIVE konto, ikke direkte imponert av hele LIVE systemet, altfor dyrt er det og. Hva er dette med LIVE systemet? noe man må ha for spille online? Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 det samme skjedde med meg også,er det ingen måte og få save filene tilbake? Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hva er dette med LIVE systemet? noe man må ha for spille online? Du må lage en live konto for å spille online, eller bruke Xbox 360 live kontoen om du har en. Endret 13. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Men seriøst, er det noen som gidder laste opp savegame? Ville sikkert hjulpet mange fler enn meg og. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva er dette med LIVE systemet? noe man må ha for spille online? Du må lage en live konto for å spille online, eller bruke Xbox 360 live kontoen om du har en. Gratis eller koster det å spille online? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det som skjer er : Du må være frakoblet for å beholde save-games'ene dine, hvis du logger på internett mens du spiller etter å ha vært frakoblet, skifter brukeren til en "online" konto, og du mister alle save filene dine. Koble ut internett fra nå hvis du skal spille gears of war, også slipper du å miste save filer. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har alltid hatt maskina kobla til nettet, men har ikke brukt en online Live-konto. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den blir det automatisk.. Riv ut internettledninga på datamaskinen/switchen din når du skal spille. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 For en fæl bug/feature da... Jeg regner med at saves ikke kommer tilbake heller når jeg skifter fra online til offline? Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Får puste litt liv i tråden igjen... Mista alle save gamene til GEOW i dag Var akkurat begynt på Act 4 så makimalt surt Noen som har save games ? Endret 2. desember 2007 av Nuur Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg har funnet en løsning på dette, sa det i en annen tråd, så jeg quoter meg selv: jeg har funnet en løsning til andre som har mistet sine saved games;Gå til "H:\xxxxxxxx\WarGame\Checkpoints" Her finner du alle checkpoints i spillet... klipp ut "chapter0" og legg det på desktop. så tar du der du tror du var (la oss si "Chapter10") og renamer den til "chapter0"... når du nå går inn i spillet og starter en ny game tror spillet at chapter10 er første checkpoint og du starter der i stedet for chapter0. så må du spille deg frem til neste checkpoint og spillet blir lagret som normalt... så legger du filene tilbake som de var.. Downside: du mister alle dogtags Om noen finner en måte å forhindre dette, si i fra Edit: Trykkleif Endret 2. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eg runda det på casual så på hardcore. Men på insane act1 mista eg alle saves. Så eg runda det igjen på casual for å deretter runde det på insane, men eg fekk ikkje achivment for å runde act 5 på insane. Noen andre som har det samme problemet? Eg fekk achivement for act1-4 men ikkje achivement etter å ha runda act5 åleine på insane. Bruker xboxlive konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå