alos Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 er ikke så jævlig vanskelig å poste 200 poster på en time, men det er vanskelig hvis alle skal være like seriøse. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Mamma?!! WTF gjør du på det bladet :-?. skitt i helvete nå skal hun få høre jeg har altid vist at du er en unge men ....... hva! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 da må hu ha fått han da hu var ... 11! .. hehe Lenke til kommentar
alos Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 er jo rundt da det blir mulig å få unger, noen utnytter denne kjansen. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Vel mamma fikk meg da hun var blitt 8 år. En sleiping på 12 år som lekte seg . Selv er jeg 17 Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kan jeg skryte av tissen min her? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kan jeg skryte av tissen min her? ja ... JEG HAR STØRST!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 En jente utførte oral sex_ på meg mens folk sto og så på . Saken var slik at vi gikk ut i altanen og vi så mot vinduet men det gikk ikke ann å se inn så vi satte igang mens j*vlene sto og så på (det gikk å se ut). folk snakker om det enda. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 hhmmm. finne på skryt.... jeg har masse cola bokser på rommet. nei det holder ikke. jeg har sopp i boksa hva kostet dama som utførte oral sex på deg snowdog? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Vel det hun brukte på alkohol men det betalte jo hun så.... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg er i slekt med Torbjørn Egner. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg er i slekt med Torbjørn Egner.Kem i huleste er det? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg er i slekt med Torbjørn Egner. Ville ikke akkurat skrytt av det Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg er i slekt med Torbjørn Egner.Kem i huleste er det? En av Norges største sånn.. ehh.. ja, han fant opp Kardemomme By og Hakkebakkeskogen. Eller no. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kan jeg skryte av tissen min her? Hvilken tiss :???: Mente du vaginaen din :???: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg er forresten også i slekt med han gamle kunsteren som går med trange jenteklær og kaller seg Natalia eller noe Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Kan jeg skryte av tissen min her? Hvilken tiss :???: Mente du vaginaen din :???: Jentetiss ja. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har en bestemor, som har en venn, som har en bror, som har en nabo som kjenner en person som bor over gaten til en kjempeflink kokk! Oh, nevnte jeg at ballene mine har en stoerre radius enn dine? Ogsaa klarer jeg aa holde bom-e-lom funksjonen slaatt av i 14 dager... Saadetsaa! Medsvaertvennlighilsenthisisasubliminalmessage, Jocke med kniven and the 3inches radius size balls.. (+ a mother who has a mother who has a friend who has a brother who has a neighbor who knows a person who lives over the street of a very good cook!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå