bjaa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Vi har finere hus og råere katt! huset vårt er vel verdt omtrent 3000 000 Hvordan hvet du at deres hus er dyrere en vårt a? Sa jeg det? jeg sa bare at vårt hus var verdt 3 000 000.. ikke hva deres koster... Du sa at dere hadde finere hus, finere=dyrere, ikke sant? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg gikk på skole med Måndens ViMenn dame!! . (endelig fikk jeg se hu nekkid!!) .... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg gikk på skole med Måndens ViMenn dame!! . (endelig fikk jeg se hu nekkid!!) .... :o er hu nice? *ikke ha ViMenn* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ... hu prøver å se sexy ut .. men faktumet er .. hu er ikke sexy .. hu er litt søt! ... men IKKE sexy! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 enig.. hu var ikke spess OMFG HOT! men! hu var som en normal søt jente.. og det er noe bladene kan trenge litt mer av.. i stedet for alle siliconbarbiene! så.. thumbs up for tønsberg dama.. er hu nekkid inni eller? er det verd å sneakpeake i butikken? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ikke veldig nekkid .. men ganske nekkid.. hun har også ganske små tits ... "l like that" ... (de grenser mot for små da!) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ... hu prøver å se sexy ut .. men faktumet er .. hu er ikke sexy .. hu er litt søt! ... men IKKE sexy! kameraten min kjenner ho! er fra tønsberg jeg vættø... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Syns hu virka råå jeg :oops: Men det er bare basert på forsiden, har ikke bladd i det (enda) :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ikke veldig nekkid .. men ganske nekkid.. hun har også ganske små tits ... "l like that" ... (de grenser mot for små da!) små tits kan være nice.. vi kan ikke alle ha store jur ( jur er et fælt ord).. og jeg er ganske enig i at et par nice små tits ser bedre ut en et par svære.. blir for mte av det gode.. spess de som er større enn hodet på dama de sitter på! det ser latterlig ut! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 det er morsomt det da! .. (når Babylons er større en huet altså) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 morsomt.. hm.. kan diskuteres.. jeg skal inrømme at jeg ler.. men spess pent er det ikke.. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ha! det hadde jeg og. Sigd å hammer å greier, men så ble den vekke når alt fra 4 dager forsvant, og jeg fant den aldri igjenn:-( Poenget var at jeg fant det på selv Lenke til kommentar
alos Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ... hu prøver å se sexy ut .. men faktumet er .. hu er ikke sexy .. hu er litt søt! ... men IKKE sexy! hehe går på skolen min, hverfall noe å se på en gang i blandt 8) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har egentlig ganske fin rompe, hvis man ser nøye etter Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er KONGE i biljard Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ... hu prøver å se sexy ut .. men faktumet er .. hu er ikke sexy .. hu er litt søt! ... men IKKE sexy! hehe går på skolen min, hverfall noe å se på en gang i blandt 8) Mamma?!! WTF gjør du på det bladet :-?. Faen i helvete nå skal hun få høre Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 I dag har jeg posta nesten 200 poster. 170 på 7 ½ time. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det gjorde jeg på en time engang Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Gjorde ikke fake no lignened da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå