Espen F Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg har mottatt bilde av bjaa holdende på en kattematboks! og det er sannheten. Lenke til kommentar
Krapylet Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Eg kjørte frå purken, uten lappen tillogmed... Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har egen PC med smuler i tastaturet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg har mottatt bilde av bjaa holdende på en kattematboks! og det er sannheten. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jaja .. men har noen av dere tatt på "Back to the future" bilen (aka verdens tøffeste Delorian) ???? NEI! .............. HAHAHa!..... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har kommet på delt 4. plass i klasse Eldre Rekrutt på Landsskytterstevnet i 1996 (ja, det stemmer, jeg er en 1337 skytter). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Eg kjørte frå purken, uten lappen tillogmed... Hey eg satt på med en som kjørte fra purken en gang!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 jaja .. men har noen av dere tatt på "Back to the future" bilen (aka verdens tøffeste Delorian) ???? NEI! .............. HAHAHa!..... Teller kopien i universal studios i orlando? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jaja .. men har noen av dere tatt på "Back to the future" bilen (aka verdens tøffeste Delorian) ???? NEI! .............. HAHAHa!..... Teller kopien i universal studios i orlando? ... NEI! HAHA .. vel .. den teller .. men bare 50% ... Kebab Gud er 1337 !! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jaja .. men har noen av dere tatt på "Back to the future" bilen (aka verdens tøffeste Delorian) ???? NEI! .............. HAHAHa!..... Har ikke tatt på den bilen, men jeg har sitti på den nye Bmw M3, vroooom! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Min tiss er større en din tiss 8======o Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 -1;Jeg er penere en alle dere tillsammen;-) -2:Jeg kan mer pc en noen jeg kjenner -3:Har dysleksi, og når fok får vite det sier de: Å? Du som er så smart?:wink: -4Har skrevet nesten 700 poster her, og ingen vet hvem jeg er:-) Håper for guds skyld ingen som kjenner meg i det virkelige liv ser denne posten Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg klarer å skru på maskinen med hjelp av pappa. Og jeg er nesten sterk nok til å trykke ned enter knappen med 1 hånd Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har en 2 år gammel Compaq med flere mangler en en armløs, benløs, husløs, foreldreløs, kreftsyk, fattig, senlil negergutt med tale, høre og lukteproblemer PS: Det som ikke mangler, virker ikke PSPS: Jeg har alle kjente former og også noen mindre kjente former av ______________________________________ Støtt min innsamlig for å få bedre PC Send 50kr til meg og jeg vil belønne deg med et bilde med autograf av meg og min Pc... På forhånd takk... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 når jeg har hatt komf. skal jeg kjøpr radeon 9700pro..8) vi har en strøken saab90 1986mod. unik! (som jeg skal få når jeg blir 18 8).. vi har kjølerom ikke kjøleskap.:wink: alle i familien har mobil vi har ganske nytt hus... (5år) 8) vi har en katt som veier 9kg..som IKKE er kort og feit men laaaanng og svæææærrr! jeg har en uberkul pc! jeg har bygd alle dataene i huset Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jeg er alltid et naturlig midtpunkt .............................me Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har den kuleste motorsykkelen av samtlige. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 når jeg har hatt komf. skal jeg kjøpr radeon 9700pro..8) vi har en strøken saab90 1986mod. unik! (som jeg skal få når jeg blir 18 8).. vi har kjølerom ikke kjøleskap.:wink: alle i familien har mobil vi har ganske nytt hus... (5år) 8) vi har en katt som veier 9kg..som IKKE er kort og feit men laaaanng og svæææærrr! jeg har en uberkul pc! jeg har bygd alle dataene i huset Sabb suger, vi har bme Vi også har 5 år gammalt hus katta mi er tynn (og dyyyr!) jeg har bygd alle dataene jeg og... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg skal få meg ny pult på lørdag, + at jeg skal kjøpe meg ny stol. Blir skikkelig comfy dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå