Term Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ffs. k skryte....tja jeg er fullere enn noen av dere er akkurat nå....satans sambucha... Haha satt å leste litt nå, å kan ikke huske at jeg har postet denne i det hele tatt. OMG!!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 fylla har skylla mener snow dog en gang hadde en ganske morsom post når han var full. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 jeg er gørstolt over at jeg er sjuk som bare eff nå... jaja, på grunn av det har jeg gått ned fem kilo, da, men det kjennes liksom ikke ut som om jeg har gjort det på riktig måte... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 du kasta opp?? en dag gikk jeg ned 3kg på å kaste opp... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 jeg har faktisk verken kasta opp eller hatt noen problemer andre veien, har rett og slett bare sultestreika... når jeg tenker over det så har jeg faktisk ikke ælja siden før jeg var 10 år, jaffal... fem kilo var forresten litt drøyt, ned fra 77.6 til 72.8... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg vil skryte litt. Jeg var på Kroa i Skien igår og så på biler som sladda i svingen:D Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg vil skryte litt. Jeg var på Kroa i Skien igår og så på biler som sladda i svingen:D woooaaaww! Få ta på deg en gang a . Jeg fikk kjøpt en Iron Maiden plate til bare 79,50 på platekompaniet. De har sånn megasalg nå. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg vil skryte litt. Jeg var på Kroa i Skien igår og så på biler som sladda i svingen:D woooaaaww! Få ta på deg en gang a . Jeg fikk kjøpt en Iron Maiden plate til bare 79,50 på platekompaniet. De har sånn megasalg nå. Jeg kjøpte to. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ffs. k skryte....tja jeg er fullere enn noen av dere er akkurat nå....satans sambucha... Haha satt å leste litt nå, å kan ikke huske at jeg har postet denne i det hele tatt. OMG!!! ha ha, ble vel gjort mye annet rart og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå