jokki Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 jeg har en søster som jeg har lyst og drepe hu er 9 og SINNYKT plagsom. Jeg har 2 kronjuveler. sist jeg telte i alle fall Og faren min er MANN!!! I motsetning til deres fedre som er en klyse med KVINNFOLK!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Og faren min er MANN!!!I motsetning til deres fedre som er en klyse med KVINNFOLK!!!!!!!!! wtf? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Min far(pappa) er Mann!!!! det er ikke deres Fedre(pappaer) Deres Fedre(pappaer) er Damer(kvinnfolk)!!!!!!!! Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jobben til Pappa kjøpte PC til 50k+ (inkl høyttalere (Klipsch5.1 + DD 5.1) og skjerm (formac Gallery 2010)! Jeg fikk 5.2 i snitt på vitnemålet mitt for ungdomsskolen! Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Min far(pappa) er Mann!!!! det er ikke deres Fedre(pappaer) Deres Fedre(pappaer) er Damer(kvinnfolk)!!!!!!!! Da er våre pappaer lesbiske, om din pappa er homofil eller hva ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Min far(pappa) er Mann!!!! det er ikke deres Fedre(pappaer) Deres Fedre(pappaer) er Damer(kvinnfolk)!!!!!!!! hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Og faren min er MANN!!!I motsetning til deres fedre som er en klyse med KVINNFOLK!!!!!!!!! Overbevisende, skal jeg si! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Mer skryt... Ørene mine ringer! Lenke til kommentar
Noty Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Min far(pappa) er Mann!!!! det er ikke deres Fedre(pappaer) Deres Fedre(pappaer) er Damer(kvinnfolk)!!!!!!!! hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her. Den beste til nå Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Min far(pappa) er Mann!!!! det er ikke deres Fedre(pappaer) Deres Fedre(pappaer) er Damer(kvinnfolk)!!!!!!!! Tror heller du har ett problem med "far" som du gjemmer ved å skryte han opp i skyene, uten å innse at det ikke hjelper på din situasjon Neste fase pleier å være fornektelse Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her. bare å sette igang å tegne, jeg er spent på resultatet... er for øvrig enig med deg... nå er det bare én ting jeg har lyst til å skryte av; jeg har FROZEN THROOOONE, weeeeee! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jeg har hatt det i 5 dager du er litt sent ute Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ffs. k skryte....tja jeg er fullere enn noen av dere er akkurat nå....satans sambucha... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her. bare å sette igang å tegne, jeg er spent på resultatet... er for øvrig enig med deg... nå er det bare én ting jeg har lyst til å skryte av; jeg har FROZEN THROOOONE, weeeeee! jeg bestillte fra internett men klarte ikke å vente så på lanseringsdagen stod jeg klart n¨år elkjøp åpnet kl 10 =) ps: var tilfeldigvis våken da, hadde ikke gidder og stå opp for og dra å kjøpe asso :] Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her. Dritbra! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Post nr. 900 må hjelpe Artic slik at han får post nr. 2 mill. Lenke til kommentar
stout Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har høyere IQ enn Bush Pappan min kan banke morra di.. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Eg er kanskje den største taperen på forumet siden eg har lest igjennom 18 sider me bullshitt på en haltime..... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Eg er kanskje den største taperen på forumet siden eg har lest igjennom 18 sider me bullshitt på en haltime..... Jupp, u'r a looser! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har høyere IQ enn Bush det har de fleste på dette forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå