Gå til innhold

Vil du skryte? gjør det her.


venomzorg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min far(pappa) er Mann!!!! :woot:

det er ikke deres Fedre(pappaer):D

Deres Fedre(pappaer) er Damer(kvinnfolk)!!!!!!!! :lol:

 

hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her.

 

:lol: Den beste til nå :lol:

Lenke til kommentar
hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her.

bare å sette igang å tegne, jeg er spent på resultatet... er for øvrig enig med deg... nå er det bare én ting jeg har lyst til å skryte av; jeg har FROZEN THROOOONE, weeeeee! :D

Lenke til kommentar
hvis det hadde eksistert en :riste på hodet og sukke oppgitt over hvor utrolig hjerneskadde enkelte ungdommer nå til dags er:-smiley, så hadde jeg brukt den her.

bare å sette igang å tegne, jeg er spent på resultatet... er for øvrig enig med deg... nå er det bare én ting jeg har lyst til å skryte av; jeg har FROZEN THROOOONE, weeeeee! :D

 

jeg bestillte fra internett men klarte ikke å vente så på lanseringsdagen stod jeg klart n¨år elkjøp åpnet kl 10 :) =)

 

ps: var tilfeldigvis våken da, hadde ikke gidder og stå opp for og dra å kjøpe asso :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...