Kebab GUD Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 men men .. nerder har mest sex ... viste du ikke det? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 men men .. nerder har mest ha det gøy sammen ... viste du ikke det? Jo da, feks TG, men hva mener du best med sammen? Tenker du på Penta? gøy i høy(et) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 men men .. nerder har mest ha det gøy sammen ... viste du ikke det? Jo da, feks TG, men hva mener du best med sammen? Tenker du på Penta? gøy i høy(et) hva faen? sftu! gammel er du a? men enig med Kebab_GUD.. nerder har det mest gøy sammen! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 men men .. nerder har mest ha det gøy sammen ... viste du ikke det? Jo da, feks TG, men hva mener du best med sammen? jeg mener S3X gutten min!!! nerder har mest s3x !! .. du vet hva det er .. vet du bare er 14 men du vet vel hva det er ?? Bevis: http://www.itavisen.no/art/1296463.html Tenker du på Penta? gøy i høy(et) ja ... jeg mener nei !! AHHH!!! ... jeg liker ikke små unger på 14 .. eneste de gjør er å mase etter røyk og øl .... faen XXXXXXXXX Lenke til kommentar
lauking Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg er den desidert styggeste 16'åringen i Norge! Slå den dere! Pøh, da har du ikke sett meg... Dessuten får jeg sucky karakterer. Fy pokker, jeg eier jo alle (og hvis noen er sure, sorry for å ha dratt opp en gammel post... :-? ) Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har en plante på hybelen. Og ultrarask fiberlinje. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 jeg liker ikke små unger på 14 .. eneste de gjør er å mase etter røyk og øl .... skitt XXXXXXXXX Du måkke kjøpe det til de da! Hmm, hos meg er det omvendt, det er jeg som må kjøpe røyk for fake faktisk! (han påsto at han hadde alle buksene til vask da....bare jug, men fikk penger for det da ;-D) Hverken røyker eller drekker jeg, røyking er dust! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har en hybelkanin bak skjermen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Eg skryter at eg ikke har hatt virus på maskinen min i snart 2år men nå oppdaget eg en jævel som eg fikk via e-mail for første gang ever. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har ikke noe å skryte over.. Ehh.. Joda, jor d slutt me dama idag... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg går i 10ende klasse og er i praksis IT-annsvarlig på skolen! Har hatt hele dager jeg har syslet med nettverket dems (når jeg egentlig skulle hatt noe annet) 8) Egentlig det som gjør at jeg orker å dra dit, menmen... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg synes jeg er ganske 1337 fordi jeg: Ser på Startrek og har mange gode diskusjoner om akkurat det. (www.startreknorge.com) Har rimelig god peiling på Visual Basic og litt Pascal Er egentlig ikke så veldig 1337 ,men jeg liker og tro det. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 men men .. nerder har mest ha det gøy sammen ... viste du ikke det? Jo da, feks TG, men hva mener du best med sammen? Tenker du på Penta? gøy i høy(et) hva skitt? sftu! gammel er du a? men enig med Kebab_GUD.. nerder har det mest gøy sammen! Helt enig med PeNta og Kebab_GUD, oss Nerder har det best sammen Ber et helvete at mange er så langt ifra hverandre. Er ikke mange nerder i strøket mitt. Kun Narkiser og Alkiser. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har 1.2Mbit linje fra NGT(skal egentlig ha BRAVO) og har lasta ned på 1MB pr. sek! fra dc++ http://www.home.no/gef/OMFG.bmp Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har den beste frokost blandingen her, Rice Crispies! 8) Lenke til kommentar
fredde Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har den kuleste motorsykkelen av samtlige. Få høre hvilken da ? Så skal vi se.... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har den kuleste bilen, båten og mobilen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg har den kuleste scooteren Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har den feteste bilen End of story :-p http://bcw.no-ip.com/pics/bilder/Jetta/page_01.htm Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Wabby: hahah ja den var bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå