venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har du noe som du er stolt av / liker og skryte om? behøver ikke være ferdifullt og kan være allt fra morra di til bilen din! men ikke jug / tull da! takk takk mvh Anders Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Min tiss er større en din tiss Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jobba som postmann noen år og var kompis med alle hundene på rutene mine. Har ikke hund sjøl og drev aldri med bestikkelser. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg er 1337 i alt, enda bedre i data og jeg er totalt overlegen i forhold til alle de andre som tror de er 1337 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Folk frykter meg når eg blir sint. Eg er sterk og har en hammer av en neve. Føler ikke smerte. Omgås de fleste typer mennesker. snakker 3 språk flytende. kommer ikk på flere Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg er har den sprekeste pcen i kamerat "gjengen" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 vel, /mer er best, deilig, herlig, vidunderlig, über 1337, himmelsk, sexy, behagelig, osv osv. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har den lengste og tykkeste tissen på dette forum. Alle jenters store drøm, og deres mødre! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Må si det at B|Real og Kaskaso har det minste redskapet i buksa siden de skryter av den Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Må si det at B|Real og Kaskaso har det minste redskapet i buksa siden de skryter av den Prøver du å være morsom for å kompensere at du har en microtiss som kun er anvendelig til å vibrere i navlen på rune rudberg? Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 har verdens verste dagen-derpå-fiser Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Prøver du å være morsom for å kompensere at du har en microtiss som kun er anvendelig til å vibrere i navlen på rune rudberg? Nope, klarer å bruke min littlekar til det den er ment til å bruke. Og det er ikke å bruke redskapet mitt på rune rudberg Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Nope, klarer å bruke min littlekar til det den er ment til å bruke. Og det er ikke å bruke redskapet mitt på rune rudberg Å joda, bare hvis det er stort nok til å banke han hardt i hodet med. (Og da mener jeg hardt) Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Nope, klarer å bruke min littlekar til det den er ment til å bruke. Og det er ikke å bruke redskapet mitt på rune rudberg Så du inrømmer å ha en liten tiss, godt du innser det før ei dame ser den og ler av deg! Tror du trygt kan holde deg til Rudberg & Co. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 jeg har de mest über1337 h4xx0r5 skillsene i stikkontakt-gafling av alle i verden!hjelper ikke og si du er 1337, du må si hvorfor. mange "gode" innlegg Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 har verdens verste dagen-derpå-fiser !!!!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Så du inrømmer å ha en liten tiss, godt du innser det før ei dame ser den og ler av deg! Tror du trygt kan holde deg til Rudberg & Co. Nope, hvorfor er du så opptatt med størrelsen eg har. :o Jente vil ikke ha svære snabler, var nettopp et program om emne på discovery chanel og der sa damene at de ikke ville ha svære tissefanter. Du trenger ikke lange for kjeden er ikke lenger en 10cm Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Blås i dette piss preiket da! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har Radeon 9700 (venta ikke på FX), og jeg er 1337 i å lage amatør-websider med tables. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå