venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har du noe som du er stolt av / liker og skryte om? behøver ikke være ferdifullt og kan være allt fra morra di til bilen din! men ikke jug / tull da! takk takk mvh Anders Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Min tiss er større en din tiss Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jobba som postmann noen år og var kompis med alle hundene på rutene mine. Har ikke hund sjøl og drev aldri med bestikkelser. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg er 1337 i alt, enda bedre i data og jeg er totalt overlegen i forhold til alle de andre som tror de er 1337 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Folk frykter meg når eg blir sint. Eg er sterk og har en hammer av en neve. Føler ikke smerte. Omgås de fleste typer mennesker. snakker 3 språk flytende. kommer ikk på flere Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg er har den sprekeste pcen i kamerat "gjengen" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 vel, /mer er best, deilig, herlig, vidunderlig, über 1337, himmelsk, sexy, behagelig, osv osv. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har den lengste og tykkeste tissen på dette forum. Alle jenters store drøm, og deres mødre! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Må si det at B|Real og Kaskaso har det minste redskapet i buksa siden de skryter av den Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar