lakrisky Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Får alle vite det samtidig? Eller er det kanskje slik at de som kommer inn får vite det i dag, mens de som ikke kommer inn får vite det senere? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Er det mange her som har søkt NTNU eller? Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Er det mange her som har søkt NTNU eller? NTNU på andreplass - UiT på førsteplass Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Får alle vite det samtidig? Eller er det kanskje slik at de som kommer inn får vite det i dag, mens de som ikke kommer inn får vite det senere? Alle får vite det samtidig! Men mail og sms om at opptaket er klart kan gjerne komme dagen etter at resultatet ble lagt ut Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 59,83..... Din da? Får vi svaret før mandag? :O Står det ikke at inntaket er 20.juli? Da har du kommet inn! Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 59,83..... Din da? Får vi svaret før mandag? :O Står det ikke at inntaket er 20.juli? Da har du kommet inn! Hmm, hvordan vet du det? Jeg er skikkelig nervøs og uskker! Vil aller helst komme inn i Bergen. Hva er din poengsum, og hvor ønsker du å komme inn? :-) Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 59,83..... Din da? Får vi svaret før mandag? :O Står det ikke at inntaket er 20.juli? Da har du kommet inn! Hmm, hvordan vet du det? Jeg er skikkelig nervøs og uskker! Vil aller helst komme inn i Bergen. Hva er din poengsum, og hvor ønsker du å komme inn? :-) Jeg vet det fordi *kan ikke fortelle*. Kan fortelle at jeg ikke er en søker til høyere utdanning. Gratulerer med studieplass innen medisin Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 59,83..... Din da? Får vi svaret før mandag? :O Står det ikke at inntaket er 20.juli? Da har du kommet inn!Hmm, hvordan vet du det? Jeg er skikkelig nervøs og uskker! Vil aller helst komme inn i Bergen. Hva er din poengsum, og hvor ønsker du å komme inn? :-) Jeg vet det fordi *kan ikke fortelle*. Kan fortelle at jeg ikke er en søker til høyere utdanning. Gratulerer med studieplass innen medisin Uuuh, men tror du snittet mitt er høyt nok for å komme inn i Bergen? Heheh :-) Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Uuuh, men tror du snittet mitt er høyt nok for å komme inn i Bergen? Heheh :-) Poengsummen din er høyt nok til å garantere for at du kommer inn på medisinstudiet i Bergen. Gratulerer igjen! Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Uuuh, men tror du snittet mitt er høyt nok for å komme inn i Bergen? Heheh :-) Poengsummen din er høyt nok til å garantere for at du kommer inn på medisinstudiet i Bergen. Gratulerer igjen! Er du sikker!? Vel, i så fall sier jeg bare tusen takk! :-D Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Uuuh, men tror du snittet mitt er høyt nok for å komme inn i Bergen? Heheh :-) Poengsummen din er høyt nok til å garantere for at du kommer inn på medisinstudiet i Bergen. Gratulerer igjen! Er du sikker!? Vel, i så fall sier jeg bare tusen takk! :-D Ganske sikker, men hvis du søker Oslo er jeg ganske tvilende. Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Uuuh, men tror du snittet mitt er høyt nok for å komme inn i Bergen? Heheh :-)Poengsummen din er høyt nok til å garantere for at du kommer inn på medisinstudiet i Bergen. Gratulerer igjen!Er du sikker!? Vel, i så fall sier jeg bare tusen takk! :-D Ganske sikker, men hvis du søker Oslo er jeg ganske tvilende. Vet du hva som blir nederste poenggrense i Bergen? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Du får vente i noen dager før det offentliggjøres Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Er det mange her som har søkt NTNU eller? NTNU på andreplass - UiT på førsteplass Stilig! Er det noen spesiell grunn til at Tromsø er øverst? Interessant å høre hvordan andre har tenkt med hensyn til studiested. Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Ingen som vet om de har kommet inn eller ikke? Og stemmer det at vi får vite det før mandag? Lenke til kommentar
Sai96 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Lykke til alle sammen! Kom inn i Trondheim. Poenggrensen var 60,7 for førstegangsvitnemål! 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Kom også inn på NTNU. Poenggrensene for de ulike studiestedene: Oslo (høst): Ordinær 68,3. Førstegangs 59,7. Oslo (vår): Ordinær 67,2. Førstegangs 58,4. Bergen: Ordinær 65,8. Førstegangs 58,6. Tromsø: Ordinær 65,7. Førstegangs 58,1. NTNU: Ordinær 67. Førstegangs 60,7. 1 Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Da gleder jeg meg til å starte på medisin i Bergen til høsten! :-) Jeg vet ganske lite om hva som kommer til å møte meg, så om noen ville fortelle litt om oppstarten så hadde jeg blitt glad! Ellers lurer jeg på hvordan hverdagen til en medisinstudent er? Lenke til kommentar
Med2016 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Jeg har et spørsmål angående ventelister. Poenggrensen på medisin i Bergen ble som kjent 65,8, identisk med mitt eget snitt (poeng). Jeg er likevel nr. 1 på ventelisten. Hvordan tror dere sjansene mine er? Hvor mange er vanlig å ta inn fra venteliste? Føler meg litt uheldig her jeg sitter, utrolig kjipt om det ikke går når jeg er så nærme. Eventuelt må jeg sitte et år å vente på flere alderspoeng... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå