Anterialis Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Føler jeg trenger en liten oppdatering over hvem som går hvor og hvor langt de har kommet/tittel om du jobber =) Føler også at jeg ikke orker feie igjennom hele tråden for denne infoen. Så, hvor studerer/jobber du og hvor langt har du kommet? Sjæl: Krakow 3/6 Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Oslo, 4. semester, del B, Tema: Bevegelsesapparatet Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva vil dere si er gjennsomsnittsalderen på førsteåret i Norge? Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Enkelte har tidligere hevdet at det ligger på rundt 22 år... Så halvparten er 19/20 og halvparten er 22/23....tror jeg.. Jorchi! Er det ikke bedre å ta opp realfagene rett etter medisin, mens du enda har noe av det i hodet. Istedenfor å ta opp religion og engelsk. Endret 4. desember 2009 av BannanMannen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da har jeg to år på meg da . Da jeg var på Bjørknes for veileding, ble det nevnt at med R94, vil det kun være nødvendig å ta opp 3mz. At du vil få samme karakter i de to lavere mattefagene, med at dette vil bli forandret med kunnskapsløftet. Stemmer dette? Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dunno, vet bare at det gikk med R94. Vi hadde om lipider i dag, flere av overhead arkene med tekst var på slovakisk. Genialt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Her er noe som dere proffe kan bryne dere på.. Lenke til kommentar
Tom86 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva vil dere si er gjennsomsnittsalderen på førsteåret i Norge? På vårt kull (første året i Trondheim) er aldersspredningen så stor at det blir meningsløst å snakke om gjennomsnitt. Men medianen er kanskje på 22-23 år. Kanskje. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva vil dere si er gjennsomsnittsalderen på førsteåret i Norge? På vårt kull (første året i Trondheim) er aldersspredningen så stor at det blir meningsløst å snakke om gjennomsnitt. Men medianen er kanskje på 22-23 år. Kanskje. Hvor gamle er de eldste da? Så, hvor studerer/jobber du og hvor langt har du kommet? Konge, da blei oversikten litt bedre. Virker som det er relativt gjevnt da. Førstemann til å bli ferdig! hehe. Var det noen av utenlandsstudentene her inne som var i Warszava (orker ikke rettskrive) i helga som var? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var det noen andre som var på Medisinerrevyen i Oslo i går? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg regner ikke med det, men er det noen som vet om det er mulig for studenter utenom Oslostudenter (feks fra utlandet) har muligheten til å bruke disse øvelseslabbene oslostudmeds bruker? Feks for å øve på div. examinasjoner ol? Er det tillatt for oslomedstuds å ta med seg medstud-venner som ikke selv går på skolen? Lenke til kommentar
ScapulaAlata Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Man ser mye spesielt i helsevesenet, her er en historie fra igår: Jeg er på jobb, og får høre fra sykepleierne at neste pasient har et dypt kutt på underarmen. Jeg: Hvordan kuttet du deg? Pasient: Jeg holdt på med knivlek. Jeg: Javel? Pasient: Ja, jeg og en kompis lekte med kniver... Jeg: Lekte med kniver? Pasient: Ja, kompisen min liker å fekte med kniver, og så lekesloss vi med kniver, og så var bommet han litt og traff meg i armen... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hørtes jo relativt normalt ut det der da Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er forstatt nødvendig med 2FY for å søke i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå