Gå til innhold

Tråden for Medisinstudenter

Vaio

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=562977

Blodfattige bør spise biff?

TJA

- Kjøtt inneholder jern som kroppen lett aksepterer. De som får diagnosen jernmangelanemi, vil ha best nytte av å spise et jerntilskudd. Legen må måle jernlage- ret. (Forbrukerportalen)

Noen som finner et feil ved dette tabloidrådet?

TJA er ikke det rette svaret...

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som studerer i Budapest; hva gjør dere med tanke på tv? Parabol? Noen som vet om det er mulig å få inn Sirius i Budapest?

www.T-home.hu

Men, ærligtalt... TV?

Hvilke kanaler skal en gå gjennom for å skaffe seg leilighet? Er det vanlig å skaffe leilighet før en dra ned?

www.blueline.hu

Et råd: Sjekk den totale kostnaden dvs. Alt som må "betales"

• Husleien
  • Buildingfee (Hva inkluderer den)
  • evnt. andre avgifter som boss, osv..

Lenke til kommentar
Hvilke kanaler skal en gå gjennom for å skaffe seg leilighet? Er det vanlig å skaffe leilighet før en dra ned?

... og hold deg laaaaangt unna Home Management (del av Duna House)

De skylder meg enda masse penger.

Vet det er noen grupper på facebook hvor folk annonserer leiligheter de vil leie ut. Gjerne studenter som har kjøpt og skal flytte hjem, eller har ledig rom :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg ville ikke gjort det. Dra ned dit, bo på ungdomshjem/hostell eller krasj inn (fornorsket uttrykket) hos noen norske studenter mens du leter. Slik har i alle fall jeg gjort det tidligere da jeg trengte leilighet i Øst-Europa.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Søkertallene har stigi noe enormt i år. For Oslo høst er det registrert 2851 søkere fordelt på 105 plasser, i motsetning til i fjor, da det var 2360 søkere. Slik er det på de andre universitetene også, dessverre. Da vil vel poenggrensa også stige noe. Nå er det hvertfall ei her som angrer på at hu ikke søkte utlandet som plan B :hrm:

Lenke til kommentar

Takk.

Jeg ønsker også å opplyse at jeg har "bøker" til salgs.

Alt fra 1 til 5 året..

Også for de som ønsker seg en stasjonær og multifunksjon Printer/scanner.

Og mye mer...

PM meg. ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=562977
Blodfattige bør spise biff?

TJA

- Kjøtt inneholder jern som kroppen lett aksepterer. De som får diagnosen jernmangelanemi, vil ha best nytte av å spise et jerntilskudd. Legen må måle jernlage- ret. (Forbrukerportalen)

Noen som finner et feil ved dette tabloidrådet?

TJA er ikke det rette svaret...

Jeg tror TJA er det rette svaret... Hvis du har jernmangelanemi må da biff være glimrende føde - stek det gjerne i en jernpanne! Andre årsaker til anemi vil nok i liten grad påvirkes av biff. Du må imidlertid spise svært mye biff for å få i deg like mye som et skikkelig jernpreparat. :)

Mvh Jultomten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...