Vaio Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=562977 Blodfattige bør spise biff?TJA - Kjøtt inneholder jern som kroppen lett aksepterer. De som får diagnosen jernmangelanemi, vil ha best nytte av å spise et jerntilskudd. Legen må måle jernlage- ret. (Forbrukerportalen) Noen som finner et feil ved dette tabloidrådet? TJA er ikke det rette svaret... Endret 10. mai 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Dere som studerer i Budapest; hva gjør dere med tanke på tv? Parabol? Noen som vet om det er mulig å få inn Sirius i Budapest? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilke kanaler skal en gå gjennom for å skaffe seg leilighet? Er det vanlig å skaffe leilighet før en dra ned? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Dere som studerer i Budapest; hva gjør dere med tanke på tv? Parabol? Noen som vet om det er mulig å få inn Sirius i Budapest? www.T-home.hu Men, ærligtalt... TV? Hvilke kanaler skal en gå gjennom for å skaffe seg leilighet? Er det vanlig å skaffe leilighet før en dra ned? www.blueline.hu Et råd: Sjekk den totale kostnaden dvs. Alt som må "betales" Husleien Buildingfee (Hva inkluderer den) evnt. andre avgifter som boss, osv.. Lenke til kommentar
ulfses Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvilke kanaler skal en gå gjennom for å skaffe seg leilighet? Er det vanlig å skaffe leilighet før en dra ned? ... og hold deg laaaaangt unna Home Management (del av Duna House) De skylder meg enda masse penger. Vet det er noen grupper på facebook hvor folk annonserer leiligheter de vil leie ut. Gjerne studenter som har kjøpt og skal flytte hjem, eller har ledig rom Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er det vanlig å takke ja til å signe kontrakt før en har sett leiligheten i egen person? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Nei, jeg ville ikke gjort det. Dra ned dit, bo på ungdomshjem/hostell eller krasj inn (fornorsket uttrykket) hos noen norske studenter mens du leter. Slik har i alle fall jeg gjort det tidligere da jeg trengte leilighet i Øst-Europa. Endret 11. mai 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Ad Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Søkertallene har stigi noe enormt i år. For Oslo høst er det registrert 2851 søkere fordelt på 105 plasser, i motsetning til i fjor, da det var 2360 søkere. Slik er det på de andre universitetene også, dessverre. Da vil vel poenggrensa også stige noe. Nå er det hvertfall ei her som angrer på at hu ikke søkte utlandet som plan B Lenke til kommentar
Mats__ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er faktisk ikke for sent ennå, Agder Vitenskapsakademi har begynt med et nytt studie som har søknadsfrist 20.mai. www.agdervitenskapsakademi.no Jeg har det som plan c (ca) Lenke til kommentar
ulfses Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det vanlig å takke ja til å signe kontrakt før en har sett leiligheten i egen person? http://www.facebook.com/group.php?gid=83965993864&ref=nf Du kan jo sjekke her Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser ut til at jeg ender opp i Martin, Slovakia Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser ut til at jeg ender opp i Martin, Slovakia Kom du ikke inn på Semmelweis? Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tror vel aldri at jeg prøvde å komme inn på Semmelweis... Hadde planer om Pecs, men siden jeg skjønner halvparten av hva slovakerne sier, kan jeg like gjerne dra dit. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ble ferdig med Nevrologi idag... For et bananfag... Lenke til kommentar
ulfses Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mye fine ord iallefall Grattis! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Takk. Jeg ønsker også å opplyse at jeg har "bøker" til salgs. Alt fra 1 til 5 året.. Også for de som ønsker seg en stasjonær og multifunksjon Printer/scanner. Og mye mer... PM meg. Endret 14. mai 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 http://www.bt.no/innenriks/article847576.ece Universitetene øker med 3000 studieplasser, hva betyr det for medisinstudiet? Lenke til kommentar
ulfses Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Marginalt. Er nok av studier á spre det utover Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=562977Blodfattige bør spise biff?TJA - Kjøtt inneholder jern som kroppen lett aksepterer. De som får diagnosen jernmangelanemi, vil ha best nytte av å spise et jerntilskudd. Legen må måle jernlage- ret. (Forbrukerportalen) Noen som finner et feil ved dette tabloidrådet? TJA er ikke det rette svaret... Jeg tror TJA er det rette svaret... Hvis du har jernmangelanemi må da biff være glimrende føde - stek det gjerne i en jernpanne! Andre årsaker til anemi vil nok i liten grad påvirkes av biff. Du må imidlertid spise svært mye biff for å få i deg like mye som et skikkelig jernpreparat. Mvh Jultomten Lenke til kommentar
ScapulaAlata Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://www.bt.no/innenriks/article847576.ece Universitetene øker med 3000 studieplasser, hva betyr det for medisinstudiet? Betyr trolig lite for inntak på UiB, kapasiteten er allerede full. Høsten 2008 tok de opp litt færre enn høsten 200 pga klager fra studentene på høyere kull om at det var trangt om plassen i klinikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå