Birthe Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 No har eg lest gjennom heile denne tråden, som for øvrig er på 101(!!!) sider!Mektig stolt, måtte berre informere om det Haha... jeg har fortsatt 28 sider igjen... Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, det gjør jeg. Hva med deg? Jeg også, andreåret på UiB her. Du er heldig som bare har rundt 4 år igjen. Jeg er ganske fersk, så har vel 11 semestre igjen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mademoiselle: Hvordan gikk eksamen? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mademoiselle: Hvordan gikk eksamen? Håper det gikk bra! Hvor går du? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Mademoiselle: Hvordan gikk eksamen? Håper det gikk bra! Hvor går du? Er det UIO du er på mademosielle marmolade ? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Mademoiselle: Hvordan gikk eksamen? Håper det gikk bra! Hvor går du? Er det UIO du er på mademosielle marmolade ? Jepp. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 uh, får hjertebank når vi skal ha passeringsprøve i medisinregning . 100% riktig av tror det e ca 14 oppgaver. Vi må jo kunne medisinregning, men dersom vi ikke klarer det 3 ganger e det stopp i studiet. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper det gikk bra! Hvor går du? Jeg starter på første semester, UiO, i morgen. Hvordan har egentlig ditt første halvår vært? Har det svart til forventningene? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Er ikke det først 1/2år dedikert til Ex. phil? Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Neh, 10 stp. ex.phil for de som ikke har det fra før. 20 stp. integrert humanbiologi, atferdsfag, statistikk, samfunnsmedisin. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper det gikk bra! Hvor går du? Jeg starter på første semester, UiO, i morgen. Hvordan har egentlig ditt første halvår vært? Har det svart til forventningene? Treblad: Da møter jeg kanskje deg på fadderordningen i morgen. Bare å rope ut Sonja84 høyt, ha-ha Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hehe. Jeg skal holde utkikk etter deg! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Klarer ikke bestemme meg. Anestesisykepleie eller med.stud? Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 gå medisin... du kan jo ta anestesi som spesialisering senere hvis du vil... anestesisykepleie er så stillesittende arbeid... Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 gå medisin... du kan jo ta anestesi som spesialisering senere hvis du vil... anestesisykepleie er så stillesittende arbeid... Jeg tenker helt motsatt. Anestesisykepleie er ikke så stillesittende som man skal ha det til. Du har jobbmuligheter alt fra offshore til helikopter. Men jeg veit da svarte.. klarer ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
ScapulaAlata Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Er du sykepleier i dag? Hvis du bare mangler 1,5 år på å bli anestesisykepleier, så ville jeg vurdert det sterkt. Hvis du ikke er utdannet sykepleier, ville jeg uten tvil tatt medisin. Tar seks år, ikke så mye lengre enn 4,5 år. I tillegg har du 'uendelige' muligheter, og det er du som har det øverste ansvaret for pasienten. Er det mange her inne som skal på Medicinske Vinterleker på Ål? Håper det gikk bra! Hvor går du? Jeg starter på første semester, UiO, i morgen. Hvordan har egentlig ditt første halvår vært? Har det svart til forventningene? Lykke til. Du begynner på at veldig spennende studie! Er ikke det først 1/2år dedikert til Ex. phil? Haha, det kan jeg avkrefte. Første semester på UiB brukes til latin (nomenklaturlære), cellebiologi, biokjemi og medisinsk etikk (prioriteringer, global helse, verdier, og så videre) i tillegg til ex. phil Endret 19. januar 2009 av ScapulaAlata Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) gå medisin... du kan jo ta anestesi som spesialisering senere hvis du vil... anestesisykepleie er så stillesittende arbeid... Jeg tenker helt motsatt. Anestesisykepleie er ikke så stillesittende som man skal ha det til. Du har jobbmuligheter alt fra offshore til helikopter. Men jeg veit da svarte.. klarer ikke bestemme meg. Propofol... nice nick Hvor er Ketorax og Paragin forte? Anestesiologi kan deles (røft) til: Akuttmedisin (ER). Bedøvelse - generell anastesiologi. Smertespesialist. Geriatri. Endret 19. januar 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) anestesisykepleie er så stillesittende arbeid... Anestesisykepleie er ganske kule folk. Jeg likte dem. Mye dirty snakk. Neh, 10 stp. ex.phil for de som ikke har det fra før. 20 stp. integrert humanbiologi, atferdsfag, statistikk, samfunnsmedisin. Velkommen. Medisinstudent? isåfall: År og Universitet. Endret 19. januar 2009 av Vaio Lenke til kommentar
ScapulaAlata Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 gå medisin... du kan jo ta anestesi som spesialisering senere hvis du vil... anestesisykepleie er så stillesittende arbeid... Jeg tenker helt motsatt. Anestesisykepleie er ikke så stillesittende som man skal ha det til. Du har jobbmuligheter alt fra offshore til helikopter. Men jeg veit da svarte.. klarer ikke bestemme meg. Propofol... nice nick Anestesiologi kan deles (røft): Akuttmedisin (ER). Bedøvelse - generell anastesiologi. Smertespesialist. Geriatri. Hvis du bytter ut geriatri (?!?) med intensivmedisin, så har du det. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) uh, får hjertebank når vi skal ha passeringsprøve i medisinregning . 100% riktig av tror det e ca 14 oppgaver. Vi må jo kunne medisinregning, men dersom vi ikke klarer det 3 ganger e det stopp i studiet. ??? No har eg lest gjennom heile denne tråden, som for øvrig er på 101(!!!) sider!Mektig stolt, måtte berre informere om det Haha... jeg har fortsatt 28 sider igjen... Glem resten. De består av krangling mellom meg og "alle" Bare å rope ut Sonja84 høyt, ha-ha ???? Hvis du bytter ut geriatri (?!?) med intensivmedisin, så har du det. Geriatri er ofte palitativt smertemedisin. Endret 19. januar 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå