Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Camron: hvorfor drar du til utlandet, hvilket land drar du til? Hvor skal du bosette deg etter at du har fullført studiet? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Medisinstudiet er såpass vanskelig i utlandet at kun de beste vil uteksamineres. (som meg ) starter med 500+studenter 1året og ender opp med 22- 23 stykker... til 6året Så forferdelig mye vanskeligere enn i Norge har jeg liten tro på. Når de tar inn hva som helst så er det klart at flere faller av... Vanskelig og vanskelig? Jeg tro det er et effektiv filtersystem: Kun de mest dedikerte, motiverte og medisinkåte "medsinstudenter" vil overleve. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=104245 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=275114 og.. jeg glemte enting... Selvfølgelig kjøper vi karakterer! "sonja spesial" Kun de mest dedikerte, motiverte, medisinkåte og... rusa studentene vil overleve? Hehe ok. lover jo godt det... Skjønner ikke hvordan dere skal ha råd til å kjøpe karakterer hvis dere bruker alle pengene deres på amfetamin og likdeler It serves the IRONY... Ja.. vi er litt rusa alle sammen; alkoholen er 6kr for halvliteren... Endret 25. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Camron: hvorfor drar du til utlandet, hvilket land drar du til? Hvor skal du bosette deg etter at du har fullført studiet? Det er ting du burde spurt før du delte uvitenheten din med oss. Ja, jeg leker fem-åring. Vaio: Studerer du i Ungarn? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Jepp.. I Semmelweis Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvordan fikk du med deg alle nødvendige saker og ting nedover? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Han tok en koffert, og puttet alle tingene sine inni der :!: Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Med koffert og fly. Andre brukte bil. Man kjøpe det meste her i landet. Han tok en koffert, og puttet alle tingene sine inni der :!: Forresten. Jeg skal skrive hovedoppgaven/tesen min snart. Any ideas? Anyone? Endret 25. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 No shit. Man får vel bare ta med opp til 20 kg på flyet, tenkte det kanskje ble litt vanskelig. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 No shit. Man får vel bare ta med opp til 20 kg på flyet, tenkte det kanskje ble litt vanskelig. Skal du til Ungarn? Hva har du tenkt og ta med deg? Lenke til kommentar
Minnimus Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal skrive hovedoppgaven/tesen min snart. Any ideas? Anyone? Skal den tilsvare det samme som en årsoppgave? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg skal skrive hovedoppgaven/tesen min snart. Any ideas? Anyone? Skal den tilsvare det samme som en årsoppgave? Årsoppgave, hva er du bable om? Nei... Stikker til køyes. Skal har psykiatri kl 8,00am imorgen. Noe mer tragisk blir det ikke: Tidlig dag med pasienter som lider av alt mulig "gøy." Endret 24. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skal du til Ungarn? Hva har du tenkt og ta med deg? Ja, jeg skal til Debrecen. Jeg hadde tenkt til å ta med en del klær og andre nødvendige ting, evt. pc, men det viser seg at det blir uaktuelt. Lenke til kommentar
Minnimus Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal skrive hovedoppgaven/tesen min snart. Any ideas? Anyone? Skal den tilsvare det samme som en årsoppgave? Årsoppgave, hva er du bable om? Nei... Stikker til køyes. Skal har psykiatri kl 8,00am imorgen. Noe mer tragisk blir det ikke: Tidlig dag med pasienter som lider av alt mulig "gøy." som f.eks en 5.årsoppgave... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 minnimus: wannabe medisinstudent. Hva mener du med årsoppgave, ingenting som heter det. Lenke til kommentar
Minnimus Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 minnimus: wannabe medisinstudent. Hva mener du med årsoppgave, ingenting som heter det. Jeg forklarte det nettopp... "wannabe medisinstudent" - det er ikke jeg som leker nettdoktor her inne... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Uff, blir virkelig ikke klok på enkelte her... Tror jeg går og legger meg jeg også. Lang dag i morgen på meg også. Natta! Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jepp.. I Semmelweis Visste du forresten at Semmelweis studerte medisin i Ungarn, men sluttet og dro tilbake til Wien for å fullføre studiet fordi han mente medisinstudiet i Ungarn var for gammeldags og ikke holdt mål ? Hvis ikke det er jævlig ironisk med tanke på dagens situasjon så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jepp.. I Semmelweis Visste du forresten at Semmelweis studerte medisin i Ungarn, men sluttet og dro tilbake til Wien for å fullføre studiet fordi han mente medisinstudiet i Ungarn var for gammeldags og ikke holdt mål ? Hvis ikke det er jævlig ironisk med tanke på dagens situasjon så vet ikke jeg. Wien ja. Du refererer selvsagt til det geniale akademiske miljøet i Wien som latterliggjorde og direkte ruinerte Semmelweis, grunnet hans dristige teori om at enkel håndhygiene reduserer dødelighet hos pasienter. Du vet virkelig hvordan man fyrer av en akademisk bredside Reipar... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jepp.. I Semmelweis Visste du forresten at Semmelweis studerte medisin i Ungarn, men sluttet og dro tilbake til Wien for å fullføre studiet fordi han mente medisinstudiet i Ungarn var for gammeldags og ikke holdt mål ? Hvis ikke det er jævlig ironisk med tanke på dagens situasjon så vet ikke jeg. Wien ja. Du refererer selvsagt til det geniale akademiske miljøet i Wien som latterliggjorde og direkte ruinerte Semmelweis, grunnet hans dristige teori om at enkel håndhygiene reduserer dødelighet hos pasienter. Du vet virkelig hvordan man fyrer av en akademisk bredside Reipar... Således snakker vi om attenhundredetallet. Hvis du har mistet tids-sansen, så lever vi i det "tjueførste"århundred. Norge var ikke engang en selvstendig Nasjon! Endret 25. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Poplitea Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skal har psykiatri kl 8,00am imorgen. Noe mer tragisk blir det ikke: Tidlig dag med pasienter som lider av alt mulig "gøy." Jeg burde sikkert lest hele tråden, men spør likevel jeg; er det lenge til du er ferdig Vaio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå