Gå til innhold

mac eller acer?

Anbefalte innlegg

vel mac er ganske overprisa, men husk at du betaler også for et skikkelig OS da!

eller så er det en fin pc fra dell.... xps 1330 trur jeg den heter er en 13,3" widescreen du kan konfigurere selv.... prisen begynner vel på rundt 9k... men du kan konfigurere den selv da!

www.dell.no

ja skjønner ja dell kan umulig være så rævva..men mac har jo lansert leopard operativ systemet no..å det virka sweat!

mac er jo flott for gaming og har jeg hørt? visst du har nokk ytelse og harddik..

mac sliter egentlig med gaming...

oja..men visst du har 2gb og 160 går vell det som smurtXD?

snakkar vgs i sogn og fjordane så kan vell ikkje forvente alt for mykje..:p

og ¨på den skulen eg besøkte i år hadde dei mykje mac også (einaste i fylket som har media (så store sjangsar for at det blir den)..allt dei brukte av data utstyr var mac stasjonær og bærbar

men du burde egentlig vente til du kommer på skolen.. se om det er avtaler med dell om PC-er...

han kompisen min fikk en dell som privat koster 14k til bare 6k pga av kontrakt og at skolen sponsa med 3k og den PC-en eier!

bur du ned i oslo?

Dette er sogn og fjordane ingenting gratis..:p

neida men trenger egentli bærbar nå:p til konf i mai så tenker på å kjøpe meg en knallgo en nå:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg kan ihvertfall si at jeg har hatt macbook nå siden juni, og jeg er knallfornøyd så langt.

så du synst at mac er bedre enn vanlig pc..?

mac koster jo mere i forhold til at du får...1GB og 120..for rundt 11 000 for en mac og for 7000 f.k.s acer maskin får du 2GB og 160! så mere plass og ytelse med acer for mindre peng..

Ja. Har brukt dos / windows siden jeg var liten, og hadde 3 laptops før jeg fikk mac'en, og jeg må si jeg ser meg ikke tilbake ;) Den er kanskje litt dyrere enn tilsvarende windows laptop, men jeg må si at jeg syns det er verdt det for det. Bedre design enn de fleste jeg har sett i den prisklassen, og bedre batteritid enn de fleste. (Fikk 6 timer ut av den på toget her om dagen )

Lenke til kommentar
Vel, jeg kan ihvertfall si at jeg har hatt macbook nå siden juni, og jeg er knallfornøyd så langt.

så du synst at mac er bedre enn vanlig pc..?

mac koster jo mere i forhold til at du får...1GB og 120..for rundt 11 000 for en mac og for 7000 f.k.s acer maskin får du 2GB og 160! så mere plass og ytelse med acer for mindre peng..

Ja. Har brukt dos / windows siden jeg var liten, og hadde 3 laptops før jeg fikk mac'en, og jeg må si jeg ser meg ikke tilbake ;) Den er kanskje litt dyrere enn tilsvarende windows laptop, men jeg må si at jeg syns det er verdt det for det. Bedre design enn de fleste jeg har sett i den prisklassen, og bedre batteritid enn de fleste. (Fikk 6 timer ut av den på toget her om dagen )

hei ja..

ja skjønner det at du betaler dyrt men får en voldsom bra pc...

men føler at macen ikke er til å spille på å det har nå jeg tenkt til å gjøre da.

Men mac ser likevell flott ut.

hvor mye er det snakk om å bruke egentlig på lapis?

vell under 10.000

synst acer aspire ser flott ut..5720zgèn.

er vell en allround maskin..:p

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet dårlig bruk av emnefeltet. Se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nevnte sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, samt at brudd på denne vil kunne medføre stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøkes på nytt.

Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om.

Døme på gode emnefelt:
  • Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett)
  • Ny Stille-PC til 10000 kr.
  • Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett).
  • Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging.

Edit: Hvis trådstarter ønsker tråden åpnet igjen, så kan vedkommende endre emnetittel og sende meg en PM.

MVH

KVTL

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...