Tomhah Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hei! Jeg har et VELDIG plagsomt problem med internett... Jeg har nettopp byttet router og re-innstalert windows for å få vekk et annet problem med nettet som var at jeg mistet forbindelse ganske ofte.. MEN nå mister jeg forbindelsen på en annen måte og mister ikke forbindlesen, er mer at den bare henger seg helt uten videre å jeg må trykke end now, men den andre siden jeg har oppe på samme tid fungere helt fint, bortsett fra viss jeg går inn på mange ting der også.. Er nesten så jeg har en sånn "maks klikk per side".. Er veldig rart, og jeg blir veldig frustrert! EDIT: Er kun den ene siden som klikker som blir borte, mens jeg fremdeles er på den andre siden.. Og dette skjer på omtrent alle sidene jeg er innpå! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre/ hva som er feil? Med vennlig hilsen Tommy Endret 12. november 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skjer dette i alle nettlesere? Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Skjer dette i alle nettlesere? er ikke sikkert, skal teste opra nå.. EDIT: Ser ut til at det fungerer i Opra.. Men liker IE best, så vil helst ha det til å funke der å Endret 12. november 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Bump! Sorry for bumping men trenger hjelp litt fort ? Er det noe i innstillingene i IE som da gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå